Період публікації:

від

до

Категорія:

DOCCU - для педагогів-організаторів

Опубліковано: Понеділок, 22 жовтня 2018 

min
max

02.10.2018 р. педагоги-організатори – слухачі курсів підвищення кваліфікації – на професійному модулі підвищували майстерність з ОДГ/ ОПЛ. Переглянувши відеоролики, ознайомилися з швейцарсько-українським проектом «Розвиток громадянських компетентностей в Україні», посібниками DOCCU,  освітньою платформою «Живемо в демократії» та її ресурсами.  Тренінгові вправи, ігри, руханки, дискусії дозволили побачити переваги демократичного стилю педагогічного спілкування і лідерства, обмінятися досвідом формування громадянських компетентностей учнів через їх залучення до учнівського самоврядування, активного дозвілля.

Ділилися думками про те, як демократизувати українську школу та яка роль у цьому процесі педагога-організатора:

«Щоб демократизувати українську школу, потрібно виховувати відповідальність, враховувати думку дітей. Педагог-організатор разом з учнівським самоврядуванням працюють на засадах партнерства, самовідданості, креативності» (Боднар С.).

«Демократизувати українську школу можна, надавши свободу як учителям, так і дітям. Учителям: самостійно обирати методи роботи, звільнити від паперової роботи (мінімізувати і спростити її); учням: зменшення домашніх завдань, свобода обирати (профільне навчання), самоврядування в дії» (Лисенко О.).

«Щоб демократизувати українську школу, кожен педагог повинен запрацювати по-новому, відкинувши старі методи і прийоми. Педагог-організатор має скоординувати роботу учнівського колективу» (Корпанець Оксана).

«Сучасна школа не може бути єдиним і унікальним джерелом знань. Школа, педагог-організатор, учнівське самоврядування мають обєднувати усі освітні засоби: Інтернет, наукові спільноти, музеї, кіно, театри, сімейну освіту, оточення…» (Заваринська Соломія).

«На мою думку, щоб демократизувати українську школу, треба змінити свідомість не тільки людей, які працюють у школі, а й усіх довколишніх» (Пенхерська Ю.).

«Педагог-організатор повинен сприяти розвитку ініціативної молоді, організувати школу лідерів» (Левандовська Л.).

«Лідери учнівського самоврядування стають майбутніми лідерами країни. Педагог-організатор стає провідником між учителем та учнем» (Лозинська Г.).

«Усі повинні знати свої права та обовязки й сумлінно їх виконувати» (Івануш Н.).

«Педагог-організатор повинен надати учням можливість самостійно проявити якості лідерства. Навчити жити за принципами та законами демократії, підготувати до майбутнього суспільно-громадського життя» (Руслабудова Тетяна).

Немає коментарів

Схожі статті:

Сучасний урок української мови – демократичний урок Сучасний урок української мови – демократичний урок Опубліковано: Четвер, 25 жовтня 2018 Громадянська компетентність сьогодні визначена як орієнтир розвитку української освіти. Як створити середовище, у якому пріоритетами є верховенство права та права людини, рівноправність, збалансований розподіл повноважень, повага до особистості, – про це міркували вчителі української мови та літератури...

Переглядів: 314 Коментарів: 0

Заклади обласного підпорядкування

Демократична школа – просто, креативно! Демократична школа – просто, креативно! Опубліковано: Понеділок, 22 жовтня 2018 Демократична школа, щасливий учень, креативний учитель – ці та багато інших питань постали у основу обговорення вчителями зарубіжної літератури 01 жовтня 2018 року на тренінгу «Розвиток громадянських компетентностей в Україні», який проводили доцент кафедри гуманітарної освіти Анна-Марія Богосвятська...

Переглядів: 427 Коментарів: 0

Заклади обласного підпорядкування
Анонси
Календар подій
Актуально
Спеціальні новини

 

Для сімей учасників АТО та Героїв Небесної Сотні влаштують благодійне дійство «Україна – це ми!»

24 серпня, з нагоди Дня незалежності України, в Музеї народної архітектури та побуту відбудеться масштабна акція, що організовують спільно Благодійне товариство «Мій тато захищає Україну» та Музей народної архітектури за...


Актуально
Спеціальні новини




Ми у Facebook
Ми у Facebook