Cьогодні, 23 травня у КЗ ЛОР «Великолюбінський НРЦ» відбувся психолого – педагогічний консиліум на тему: «Наступність у роботі вчителів початкової та старшої школи»
Мета: забезпечення цільової і змістової єдності у навчально-виховній діяльності (навчальні програми; організація навчального процесу; єдині вимоги до учнів; структура уроків). Пошук оптимальної моделі організації навчально-виховного простору у старшій школі (командний підхід)
Формувати знання вчителів - предметників про індивідуальні та особистісні проблеми учнів майбутнього п’ятого класу;
Обговорити деякі аспекти психологічних особливостей переходу дітей із початкової школи в середню;
Виробити напрями роботи для профілактики дезадаптації, покращення клімату в класному колективі початкової ланки і середньої.
Учасники: практичний психолог Яцишин О.Д., класний керівник 4 класу – Блащук О.М., логопед Міськів Л.О. вихователі, педагоги, які викладатимуть у п’ятому класі, шкільна медична сестра Мащак Л.Й., адміністрація.
Хід консиліуму
Виступ заступника директора з НВР
Виступ класного керівника (характеристика класу)
Виступ практичного психолога та логопеда
Інформація вихователів (самообслуговування учнів, трудові навички)
Інформація медичної сестри(інформація про стан здоров’я та фізичні особливості школярів 4 класу)
Запитання вчителів – предметників
Обмін інформацією між учасниками консиліуму.
Учасники консиліуму визначили основні проблеми, пов’язані з успішною адаптацією п’ятикласників,висловили власні думки щодо навчання учнів та засвоєння ними програмового матеріалу.
Усі учасники психолого педагогічного-консиліуму зробили висновок, що потрібно усім учителям- предметникам тісно співпрацювати з класним керівником та практичним психологом, щоб допомогти учням подолати успішно процес адаптації та спільно презентували шляхи їх вирішення.
Немає коментарів