Протягом курсів підвищення кваліфікації у Львівоькому обласному інституті післядопломної освіти, якій проходив з 29 травня по 2 червня, вчителі християнської етики отримали можливість обговорити ключові сфери для демократичного врядування в школах, про освіту з прав людини та освіту для демократичного громадянства.
Це все відбувалося у рамках українсько-швейцарського проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні» (DOCCU). Зокрема на заняттях з учителями було презентовано два стилі навчання – демократичний та авторитарний, під час чого у формі дискусій виділені переваги демократичного навчання, а відтак і врядування у школах. Адже сучасна школа – це насамперед конкурентноспроможна школа, у якій діє педагогіка партнерства, а саме повага до гідності кожного її учасника (учня, педагога), незалежно від його національності та переконань.
Демократія в школі - це фактична сходинка до того, щоб утверджувати громадянські компетентності (толерантність, свободу слова тощо) в українському суспільстві.
Немає коментарів