23 жовтня 2017 року в приміщенні Львівського обласного Будинку вчителя відбувся педагогічний семінар на тему: «Сучасний підхід до виховання дітей дошкільного віку» для вихователів ДНЗ Львівської області.
Семінар вела педагог Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Максимів О.М.
На сучасному етапі особливого значення набуває проблема індивідуалізацій виховання та навчання як одна з передумов створення особистісно орієнтованої моделі дошкільної освіти. Особистісно орієнтована освітня модель є своєрідною навчально-виховною технологією оптимізацій процесів різних видів діяльності дошкільників. Вона спрямована на збалансування внутрішнього і зовнішнього, природного і соціального, інтелектуального і морального, фізичного і художнього, колективного та індивідуального, теоретичного і практичного. Ця освітня парадигма оголошує пріоритет особистісного зростання над навченістю розширено практикує поняття життєвого контексту. Усі ці аспекти професійної діяльності педагогів було розглянуто в ході педагогічного семінару.
Засобами реалізацій особистісного орієнтованої моделі дошкільної освіти є індивідуальний та диференційований підходи. Педагог має навчання бачити в кожній дитині риси, притаманні саме їй, а не абстрактному представникові певної статево-вікові групи.
Особистісно зорієнтована модель дошкільної освіти передбачає: систематичне та інтегроване вивчення педагогами особливостей індивідного і особистісного розвитку дітей і соціальної ситуації, у якій все це відбувається; а також відображення їх у психологічних портретах кожної дитини, створення індивідуально зорієнтованої системи виховання та навчання. Активну участь батьків в освітньому процесі, переорієнтацію стилю взаємодій вихователя з дітьми.
Активність піднятих питань є дуже великою у світлі реформування сучасної української дошкільної освіти.
Немає коментарів