З нагоди відзначення Міжнародного дня логопеда сьогодні, 15 листопада, в актовому залі департаменту освіти і науки Львівської облдержадміністрації відбулося засідання круглого столу з питань функціонування логопедичної служби в області.
У заході взяли участь вчителі-логопеди логопедичних пунктів, шкіл-інтернатів, навчально-реабілітаційних центрів, представники управлінь (відділів) освітою районів, міст, ОТГ, фахівці Львівського обласного інституту післядипломної освіти, районних/міських психолого-медико-педагогічних консультацій.
В ході роботи було розглянуто низку питань. Зокрема, головний спеціаліст департаменту Марія Васюник-Кулієва окреслила актуальні питання функціонування логопедичної служби в руслі прийняття нового Закону України «Про освіту».
Під час круглого столу вчителі-логопеди поділилися своїми теоретичними знаннями, практичним досвідом та напрацюваннями.
Причини виникнення мовленнєвих порушень. – Алексеєнко І.І., вчитель-логопед НРЦ «Довіра»
Роль логопеда у системі корекційної освіти. – Глов’як В.І., заступник директора НРЦ «Довіра»
Нетрадиційні методи корекції мовлення. – Микитчин І. М., вчитель-логопед НРЦ «Довіра»
Обговоривши актуальні питання, учасники засідання зазначили необхідність: приведення у відповідність до потреб і особливостей розвитку дітей понятійно-категоріальний апарат, а також корекційно-розвиткові програми; налагодження співпраці між вузькими фахівцями (сімейні лікарі, педіатри, психіатри, логопеди, корекційні педагоги, психологи…) для раннього виявлення та надання ранньої корекційної допомоги дітям із особливими освітніми потребами та тим, що потрапляють у групу ризику; використання нетрадиційних методів корекції мовленнєвих порушень із метою підвищення ефективності корекційного впливу та пізнавального інтересу дітей із особливими освітніми потребами; налагодження тісної співпраці між закладами спеціальної освіти (НРЦ, школи-інтернати) та загальноосвітніми навчальними закладами (ДНЗ, ЗОШ), що надають корекційні та інклюзивні послуги дітям із особливими освітніми потребами; організації та проведення навчальних і науково-практичних семінарів, круглих столів, тренінгів із питань надання комплексної корекційної допомоги дітям із особливими освітніми потребами та ін.
На завершення круглого столу кращі вчителі-педагоги були відзначені грамотами департаменту освіти і науки облдержадміністрації за сумлінну працю в системі освіти, високий рівень професійної майстерності, вагомий внесок у галузь корекційної допомоги дітям із особливими освітніми потребами.
Немає коментарів