На уроках трудового навчання учні НРЦ Святого Миколая набували нових навиків, щоб власноруч виготовити новорічні прикраси-кульки методом скручування паперу. Мета: вчити дітей працювати в команді, розвивати дрібну моторику рук через використання нетрадиційних технік; продовжувати виховувати інтерес до образотворчої діяльності, бажання виготовляти прикраси самостійно. Адже розвиток дрібної моторики рук сприяють формуванню словесної мови дитини. Доведено, що у головному мозку людини центри, відповідальні за мову і рухи пальців рук, розташовані близько, тому мовні реакції знаходяться в прямій залежності від тренованості пальців. Під час скручування паперу (гофрований, паперові серветки) працюють всі пальці лівої та правої руки. Одночасно виконуються рухи на стискання, розтягування, скручування паперу. Таким чином кожен палець задіяний, а також задіяні обидві руки, що важливо для успішного розвитку дрібної моторики. Розподіляються різні дії між правою та лівою руками. Одночасно у дітей поліпшується увага, пам’ять, слухове і зорове сприйняття, формується посидючість, ігрова та навчально-практична діяльність. Систематичні вправи допомагають також виробити навички самоконтролю та саморегуляції рухів рук.
Немає коментарів