11.01.18р. у КЗ ЛОР Верхньосиньовидненська спецшкола – інтернат був проведений психолого-педагогічний семінар.
Семінар серед педагогічних працівників проходив за таким планом:
1. «Формування мотивів навчальної діяльності» – Місюрак М.М., яка наголосила на тому, що існують педагогічні і психологічні корекціні технології, які сприяють формуванню навчально-пізнавальних мотивів і розвитку індивідуальності дітей. Завдання допомогти учневі організувати й урегулювати мотиваційну сферу навчальної діяльності, створити педагогічні умови для підсилення пізнавальних та навчальних мотивів.
2. «Взаємодія сім»ї та школи як передумова успішного навчання дитини» – Сулима О.П., яка розповіла, що розумово відсталі діти легко потрапляють під вплив і можуть засвоїти хибні судження та вчинки. Вихователі, батьки намагаються виконати якусь роботу за дитину. Але не слід забувати головне: дитина повинна працювати не лише для того, щоб полегшити працю батьків, вихователів, вчителів, а й заради набуття корисних і необхідних навичок, формування таких рис характеру, як відповідальність, зібраність, організованість, тохайність, які мають вирішальне значення для свідомого ставлення до праці й соціальної адаптації.
3. «Розвиток орієнтації в просторі в розумово відсталих дітей»- Чернюта Г.С., яка повідомила присутніх педагогів на тому, що розвиток просторового орієнтування в розумово відсталих дітей підпорядковується тим самим закономірностям, що й у дітей із нормальним інтелектуальним розвитком, але цей розвиток у дітей із вадами інтелекту відбувається своєрідно і значно повільніше, оскільки формування просторових уявлень і понять розумово відсталих позначається на розвиткові просторово – побутової орієнтації і на всіх видах діяльності – зображувальній, конструктивні, ігровій, а далі – й навчальній і трудовій.
4. «Психологічні особливості вихованців інтернатних закладів» - Каричорт Н.Я., яка наголосила на тому, що свою роботу з дітьми треба починати з детального вивчення історії розвитку, діагностики стану розвитку психічних процесів, функцій, характерних рис. Дітям властиві вибухи емоцій – бурїхлива радість, гнів, відсутність глибоких, стіких почуттів. Отримані дані діагностики є хорошим матеріалом для складання диференційованої особистісно зорієнтованої моделі навчання та виховання.
Немає коментарів