22 березня 2018 року проведено семінар – практикум для учителів математики закладів загальної середньої освіти району.
Учитель Розворянської ЗОШ І-ІІ ст. Попадич О.В. ознайомив учителів із ефективними методами роботи , які найчастіше використовує у роботі : дешифрувальник, інтерактивні вправи, “мозкова атака” та інші.
Цікавим, творчим був майстер- клас учителя Золочівської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 Папи Г.М.. Учителі взяли участь у складанні метаплану з теми “Чому знижується інтерес до вивчення предмета математика? ”. Папа Г.М. ознайомила як використовує круги Ейлера при розв'язуванні квадратних рівнянь, систем рівнянь, при вивченні комбінаторики,формул скороченого множення, обчисленні числових виразів, знаходженні площ фігур та інших тем, а також – з іншими методами. Пізнавальним було ознайомлення з кодами предків (математичні фігури у вишиванках та писанках ).
Учитель Золочівської ЗОШ І-ІІІ ст. №3 Радигіна Л.Л. коротко розповіла, які методи роботи використовує для зацікавлення учнів.
Серкіс А.Р., учитель Золочівського ОЗ ЗСО І-ІІІ ст. №2, презентувала збірник завдань з параметрами для підготовки учнів до ЗНО. Частина завдань подані з розв’язками , інші для самостійного виконання учнями. Збірник містить лінійні,квадратні рівняння та рівняння, що зводяться до квадратних, показникові, ірраціональні, логарифмічні, тригонометричні рівняння.
Зубехіна М.О., як керівник, презентувала роботу творчої групи. Учителі, які є учасниками творчої групи: Зубехіна М.О. – Струтинська ЗОШ І-ІІ ст., Яхвак М.Р. – Золочівська ЗОШ І-ІІІ ст. №1, Лещишин О.М., Цімко Я.А. – Золочівський ОЗ ЗСО І-ІІІ ст. №2, Мерещак Г.І. – Золочівська ЗОШ І-ІІІ ст. №3, Радовець Н.Я. – Золочівський НВК, Боднар Ю.М. – Полянський НВК, Жеграй Л.А. – Плугівський НВК підібрали завдання, які учителі можуть використати для реалізації наскрізних ліній на уроках математики.
Методист РМК Булас Н.А. ознайомила присутніх із завданнями з математики, які входять у програму Міжнародного оцінювання учнів PISA – 2018., а також - із питанням інтеграції тем математики з темами інших предметів як чинника розвитку пізнавальної активності учнів.
Немає коментарів