16 травня в методичному кабінеті відділу освіти відбувся семінар класних керівників на тему «Формування екологічної компетентності учнів у процесі позакласної роботи».
Методист районного методичного кабінету Ірина Зубрицька, відкриваючи семінар, наголосила на важливості екологічного виховання в умовах загрозливого екологічного становища. Позакласна освіта в цьому напрямку має безперечні переваги порівняно з навчанням в класі, оскільки не обмежується шкільною програмою, є добровільною та надає можливості безпосереднього контакту з природним довкіллям й особистої участі учнів в природозахисній діяльності. Також розповіла про механізм формування екологічної компетентності, який є досить складним та тривалим процесом і передбачає комплексний підхід до виховання й розвитку учнів та складається з екологічних знань, екологічних переконань й екологічної діяльності.
Презентувала роботу з питань екологічного виховання школярів Світлана Мецан – голова районного методичного об’єднання класних керівників, учитель Летнянського НВК І-ІІІ ст. Вона розповіла про екологічне виховання школярів в умовах сучасної школи, відзначила, що загальноосвітня школа покликана виховувати в школярів любов до рідного краю, навчати основ охорони навколишнього середовища, науково обґрунтованого використання природних багатств. Цікавою була розповідь про шкільне лісництво, яке було створене в 2006 р. з метою виховання в учнів бережливого ставлення та любові до природи, пізнання теоретичних навичок у вирощуванні лісу, надання практичної допомоги працівникам Летнянського лісництва.
Досвідом роботи з екологічного виховання поділилася й заступник директора з виховної роботи Попелівського НВК І-ІІІ ст., учитель екології та біології Віра Тупитчак. Під її керівництвом у школі систематично проводяться акції задля збереження екології, реалізовуються еколого-дослідницькі проекти ("Можливості покращення якості сільськогосподарських угідь шляхом використання видів роду Lupinus sp.", "Відтворення форелі струмкової (Salmo trutta m. fario L.) на території Карпатського біосферного заповідника", "Дослідження газостійкості рослин шляхом визначення в них вмісту хлорофілу", "Борщівник Сосновського – карантинний бур'ян", "Я обираю екосумку", "Іспанські слимаки"), які отримали призові місця.
Немає коментарів