12 червня 2018 року відбувся навчально-практичний семінар для директорів, практичних психологів, соціальних педагогів закладів загальної середньої та дошкільної освіти Миколаївського району, Тростянецької та Розвадівської об’єднаних територіальних громад на тему: «Інклюзивна освіта. Психолого-соціально-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в контексті Нової української школи».
Розглянуто питання:
- «Інклюзивна освіта - рівний доступ до якісної освіти» (Солтис Олександра Іванівна, методист кабінету практичної психології та соціальної роботи ЛОІППО);
- «Психолого-соціальний супровід дітей з особливими освітніми потребами (Приведа Олександра Миколаївна, завідувач кабінету практичної психології і соціальної роботи ЛОІППО).
Обговорено ряд проблемних питань щодо інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої та дошкільної освіти, зокрема:
- які необхідно створити умови для організації інклюзивного навчання;
- які діти можуть навчатися в інклюзивному класі;
- якими нормативними документами необхідно керуватися при організації інклюзивного навчання;
- завдання інклюзивного навчання;
- охарактеризовано основні етапи щодо створення системи інклюзивного навчання;
- психолого-соціальний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання;
- порядок комплектування інклюзивних класів;
- структура взаємодії учасників інклюзивного навчання та інші.
Учасникам семінару роздано методичні рекомендації.
Немає коментарів