03.09.2018 р. учителі музики на соціогуманітарному модулі «Громадянська освіта в Україні» ознайомилися з основами освіти для демократичного громадянства в рамках українсько-швейцарського проекту DOCCU. Акцент було зроблено на повагу до гідності особистості та створення умов для її гармонійного розвитку в освітньому процесі. Практикували інтерактивні вправи та демократичний стиль спілкування. Ділилися роздумами про те, якою повинна бути демократична школа і як вчитель, виконуючи запропоновані Концепцією нової української школи ролі коуча, тьютора, фасилітатора може на своєму місці будувати нову школу, проявляючи свою громадянську відповідальність:
«Я бачу школу, у якій я як вчитель буду виховувати дітей більш розкутими, які будуть відкрито демонструвати свої знання, висловлення; подавати свої ідеї для творчості. Я хочу лише підтримувати їх і направляти до їхньої мети» (Савіна Марія).
«Від мене залежить бути добрим педагогом, впевненим у собі і у своїх вихованцях. «Люби і роби що хочеш». Коли ми будемо любити свою роботу, своїх вихованців, колег по роботі, тоді ми нічого поганого зробити не зможемо» (Чулаєвська О.).
«Демократична школа для мене – це школа, в яку діти і вчителі ходять з превеликим задоволенням. Це школа, у якій панує любов, взаємоповага, взаєморозуміння. Де вчитель не диктатор, який примушує дітей вчитися, а помічник, який допомагає учневі засвоїти нові знання» (Чорненька В.).
Немає коментарів