Із матеріалів газети для вчителів обслуговуючих та технічних мдів праці та майстрів виробничого навчання МНВК «Трудове навчання» (№ 8, 2018 р.)
Пропонуємо ознайомитись із оглядом статті учителя трудового навчання Алли Вакули «Використання ІКТ» (Вакула Алла. Використання ІКТ [Текст] : на уроках трудового навчання // Трудове навчання. - 2018. - № 8. - С. 11-18.
У Концепції Нової української школи зазначено, що застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі має стати інструментом забезпечення успіху Нової школи. ІКТ суттєво розширюють можливості педагога, оптимізують управлінські процеси, формуючи в учня важливі для нашого сторіччя технологічні компетентності.
Основною метою використання інформаційних технологій в освітньому процесі є підготовка учнів до життєдіяльності, яка відповідає умовам інформаційного суспільства, а педагогічним завданням - підвищення якості та ефективності уроку, розвитку творчості учня та формування його інформаційної культури.
Варіанти використання ІКТ в роботі педагога:
самоосвіта педагога, підвищення професійного рівня;
обмін досвідом із колегами з інших шкіл, регіонів і країн;
отримання найсучаснішої інформації з певної теми;
можливість брати участь у професійних конкурсах;
доступ до методичної бази розробок певного напряму;
публікування власних розробок;
оновлення навчального та дидактичного матеріалів до уроків.
Ідея педагогічного досвіду полягає в поєднанні ІКТ із трудовим навчанням. Щоб програмні засоби в навчальному процесі були доцільними й ефективними, важливо, аби вони несли необхідну інформацію в цікавій формі, були послідовними, відповідали віковим особливостям учнів і санітарно-гігієнічним умовам організації освітнього процесу.
ІКТ можна використовувати на всіх етапах роботи, під час підготовки до уроку, у процесі самого уроку, а також у позаурочний час. Використовуючи ІКТ, учні беруть активну участь у створенні уроку та формують навички самостійної роботи з дисципліни, а також навички володіння інформаційними комп’ютерними технологіями.
Матеріал підготувала: головний бібліограф О. М, ТУРКАЛО
Немає коментарів