Днями у Львівському обласному Будинку вчителя відбулися освітянські діалоги на тему: «Методика організації інтерактивних уроків суспільствознавчих предметів для розвитку історичних уявлень. Інтерактивний урок до створення ЗУНР».
Освітянські діалоги вела вчитель-методист Васільєва А.В.
Інтерактивні методи навчання на сьогодні є актуальним способом роботи викладача в освітньому закладі. Інтерактивні методи навчання базуються на активній взаємодії учасників навчального процесу при цьому основна вага надається взаємодії слухачів між собою.
Інтерактивне навчання має на меті створення умов для залучення всіх слухачів до процесу навчання, надання можливості кожному слухачеві розуміти і рефлексувати з приводу того, що він знає і думає, вироблення життєвих цінностей, створення атмосфери співпраці, взаємодії, тощо.
Якими же повинні бути учасники інтерактивного навчання?
-Ставити перед собою навчальні завдання;
-Розвивати навчальну активність;
-Визначати проблеми в ході навчання;
-Навчатися рефлексій своєї навчальної діяльності.
Використання інтерактивної стратегії змінює роль і функції вчителя – він перестає бути центральною фігурою і лише регулює навчальний процес, займається його загальною організацією, визначає його загальний напрям навчання.
Під час освітянських діалогів було продемонстровано приклад проведення та організації інтерактивного уроку, присвяченого утворенню ЗУНРу.
Немає коментарів