Нещодавно на базі ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» Університету менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України відбулася ІІІ Всеукраїнська електронна науково-практична конференція «Відкрита освіта та дистанційне навчання: від теорії до практики».
Організатори наукового заходу – Національна академія педагогічних наук України, ДВНЗ «Університет менеджменту освіти», ВГО «Консорціум закладів післядипломної освіти», Український відкритий університет післядипломної освіти, Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти, Кафедра відкритих систем освіти та інформаційно-комунікаційних технологій, Лабораторія систем відкритої освіти.
Метою конференції – наукова комунікація провідних науковців, молодих дослідників та практиків-освітян щодо ознайомлення із вітчизняними та зарубіжними теоретичними напрацюваннями та практичним досвідом щодо тенденцій впровадження та подальшого розвитку відкритої післядипломної педагогічної освіти та технологій дистанційного навчання; спрямування результатів наукових досліджень на модернізацію освітньої діяльності закладів освіти; сприяння систематизації та розповсюдженню сучасних галузевих та міждисциплінарних знань, оволодінню новітніми досягненнями наукової методології, сприяти розширенню можливостей керівних, педагогічних та науково-педагогічних кадрів закладів освіти-учасників конференції в галузі використання потенціалу цифрових технологій для підвищення ефективності та якості діяльності закладів освіти.
Цільова аудиторія: керівники та викладачі закладів освіти, наукові співробітники, докторанти, аспіранти, здобувачі, автори дистанційних курсів, тьютори.
ВНЗ «Львівський кооперативний коледж економіки і права» представили: Наталія Зубко, директор коледжу; Ольга Мельник, викладач циклової комісії обліку та фінансово-економічної діяльності; Віра Варгас, к.е.н., викладач вищої кваліфікаційної категорії, голова циклової комісії інформатики та розробки програмного забезпечення; Михайло Голубка, викладач вищої кваліфікаційної категорії, голова циклової комісії обліку та фінансово-економічної діяльності, к.е.н., доцент НАУ, із доповідями на теми: «Аналіз тюторської технології в дистанційній освіті» та «Pozycja kierownika instytucji edukacyjnej w formowaniu środowiska dla formacji zawodowej młodego specjalisty: aspekt teoretyczny».
Робота конференції проводилася за такими тематичними напрямами: роль відкритості у сприянні освітнім інноваціям та трансформації системи освіти України, застосування ІКТ в освітньому процесі в умовах реформи Нової української школи, новітні небезпеки в Інтернет-просторі, дидактика дистанційного курсу, досвід впровадження інноваційних форм, інтерактивних технологій, сучасних систем управління освітніми ресурсами в освітній діяльності закладів освіти, інформаційна безпека цифрового суспільства, практика застосування хмаро орієнтованого освітнього середовища при змішаному навчанні.
В межах ІІІ Всеукраїнської електронної науково-практичної конференції «Відкрита освіта та дистанційне навчання: від теорії до практики» для керівників освіти, педагогічних та науково-педагогічних працівників закладів освіти була проведена панельна е-дискусія на тему: «Відкриті освітні ресурси в Україні: стан та перспективи» (оффлайн). Під час панельної дискусії учасники висловлювали свою думку щодо стану та розвитку відкритих освітніх ресурсів в Україні, створення відкритих освітніх ресурсів у закладах загальної середньої освіти, професійно-технічної освіти, вищої освіти, післядипломної педагогічної освіти, наявність в закладах освіти, яку представляють учасники панельної дискусії, власних корпоративних відкритих освітніх ресурсів. Висновки і пропозиції учасників панельної дискусії та авторів тез доповідей враховано в резолюції конференції.
За результатами конференції опубліковано Збірник наукових праць, а учасники конференції отримали сертифікати.
За інформацією прес-служби Львівського кооперативного коледжу економіки і права
Немає коментарів