Музейний відділ Львівського обласного Будинку вчителя провів семінар-практикум на тему: «Інтелектуальний розвиток як ключова компетентність учнів у «Новій українській школі».
На семінар запрошено провідних спеціалістів відділів освіти та територіальних громад; заступників директора з навчально-виховної роботи; практичних психологів та соціальних педагогів навчальних закладів міста Львова та області.
Віра Романчак, завідувач музейним відділом Будинку вчителя, у вступному слові зазначила, що важливою умовою успішного переходу «Школи знань» до «Школи компетентностей і цінностей» є всебічна діяльність психологічної служби. Адже йдеться про цілісний розвиток особистості учнів у Новій українській школі і нову модель едукації, основою якої є діяльнісний компетент.
Ігор Корнієнко, кандидат психологічних наук, завідувач кафедри практичної психології Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, у своєму виступі зазначив, що реалізація «концепції» створить умови для реформування загальної середньої школи з урахуванням досвіду провідних країн світу, нові стандарти змісту освіти, які грунтуються на компетентністному та особистісному підході до навчання. Розповів про різні типи компетентності та їхнє застосування для особистого та професійного розвитку: мовний тип; логіко-математичний; візуально-просторовий тип; музичний тип; кінестетичний тип; міжособистісний тип; внутріособистісний (інтраперсональний чи інтуїтивний) тип. Проаналізував особливості інтелектуальної системи людини, розвиток інтелекту, теорію множинного інтелекту.
Леся Приведа, завідувач навчально-методичного центру психологічної служби і соціальної роботи Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, доповнила тему семінару та надала науково-практичні рекомендації з питань реалізації компетентів інтелектуального розвитку в процесі едукації.
Немає коментарів