29 жовтня відбулося засідання педагогічної ради в школі Марії Покрови.
Порядок денний: 1. Сенсорна кімната як додатковий інструмент психокорекції. 2. Концепція НУШ - перехід від школи знань до школи компетентностей. 3. Атестація педагогічних працівників. 4. Медичний огляд учнів.
1. Практичний психолог Ірина Хима розповіла про історію створення, основні характеристики та облаштування сенсорних кімнат. В школі облаштовується сенсорна кімната. Придбано: пісочницю з підсвіткою, світлову бульбашкову колону, фіброоптичне волокно, світильник "Океан", світильник "Зоряне небо", набір сенсорних світлових іграшок, інтерактивну дошку, пуфи(4шт.), лежень(2 шт.), батут із захисною сіткою, м'який модульний конструктор,ігрову доріжку, сенсорні півсфери...
2. Вчитель Олена Зуєнко ознайомила педагогів з концепцією НУШ. У 2017р. до пілотної нової української школи прийшли діти 2010р.н., яким виповниться 50 років у 2060/2061рр. Нова школа буде співпрацювати з позашкільними закладами освіти, враховувати індивідуальні здібності дитини.Вчителі допомагатимуть батькам здобувати спеціальні знання про розвиток дитини, а вчителям дадуть можливість вибору інституцій для підвищення кваліфікації. Для учнів з особливими потребами створять умови для навчання спільно з однолітками. Для таких дітей буде запроваджено індивідуальні програми розвитку, включаючи корекційно-реабілітаційні заходи, психолого-педагогічний супровід..
У фінській системі освіти передбачена рівність шкіл (від 11 до 960 учнів). Ніхто насильно не закриває школи, знущаючись над дітьми, батьками і педагогами. Такий досвід небхідний нашій школі.
Немає коментарів