Період публікації:

Опубліковано: Понеділок, 12 листопада 2018

min
max

Дрогобицькі ліцеїсти вирушили у подорож Європою!

День 1. Місто Будапешт. Головний символ – птах турул. Вражає не тільки архітектурою та привітними людьми. Тут панує неймовірна атмосфера. Саме з Будапешта почалася наша мандрівка Європою. Ми відвідали Рибацький бастіон та резиденцію королів. Вразив своєю величністю та красою Угорський парламент. Назавжди запам’ятаємо панораму Дунаю з його чудовими мостами.

День 2. Другий день нашої поїздки був присвячений центральній частині Відня – рингу. Екскурсія почалася з пішої прогулянки площею Марії Терезії. Ліцеїсти відвідали природничий музей, де спробували себе у ролі пітекантропів, побували в юрському періоді та побачили справжніх динозаврів. Наступним етапом маршруту була Площа Героїв та резиденція імператорів – Гофбург. Від нашого гіда, Ярослава Лопушанського, ми дізналися про найвідоміших людей Австро-Угорщини: Марію Терезію, Франца Йосифа, Сісі, Євгена Савойського, Моцарта та Гете. Потім ми відвідали церкву Святого Петра та церкву Стефана, де ліцеїсти мали змогу згадати уроки фізкультури та пройти 343 сходинки, щоб побачити Відень з висоти пташиного польоту. Було б гріхом побувати у столиці Австрії та не побачити славнозвісну Віденську оперу. Ми витратили багато енергії, тож поповнили її смачною вечерею у нашому готелі.

День 3. На третій день нашої поїздки в Австрію ліцеїсти відправилися в містечко Айзенштадт, де побачили замок Естерхазі. Тут жив відомий австрійський композитор Гайден. Цей маєток запам’ятався нам своєю архітектурою. Тут ми також відвідали сувенірний магазин. Після того ми відвідали церкву Bergkirche, де почули цікаву розповідь про життя Йозефа Гайдена. Саме у цій церкві похований композитор. Також у цій церкві ми мали можливість побачити Хресну дорогу, яка складається з 33-х стацій. Після Айзенштату ми поїхали у містечко Rust, яке знане тим, що тут майже на кожному будинку є лелечі гнізда. Нам навіть вдалося побачити пару лелек на початку листопада! Після цієї поїздки ми поїхали на шопінг на велику центральну вулицю Mariahilferstestrasse.

День 4. Четвертий день екскурсії пройшов у Відні. Ми відвідали ратушу: побували у найбільшому бальному залі та залі засідань. Тут нас вразила велетенська люстра та картини, на яких зображено Марію Терезію та Йогана Гайдна. У ратуші ми мали можливість піднятися найстарішим ліфтом «Отче наш». Наступним пунктом нашої подорожі став Музей історії мистецтв, де зберігаються прославлені шедеври західноєвропейського мистецтва. Ми також відвідали Віденський університет (можливо, саме тут хтось з ліцеїстів буде здобувати вищу освіту). А потім був шопінг...

День 5. П‘ятий день нашої подорожі був завершальним днем у Відні. Відвідали церкву св. Карла, яка побудована в стилі бароко. Особливо нас вразив величезний купол і дві колони по краях. Цього дня ми також побували у замках Шенбрунн і Бельведер, гуляли на площі Визволителів і цікаво провели час у найстарішому зоопарку в світі, який знаходиться на території палацового комплексу Шенбрунн. Було класно!!!

День 6. Першого листопада, на день всіх святих, ми побували у Празі – столиці Чехії. Прага лежить на річці Влтава, як і більшість європейських столиць. Тут ми побачили Празький град – найбільший у світі архітектурний комплекс. Найбільше всім запам‘ятався собор Святого Віта, який виконаний у готичному стилі та будувався 600 років. Його висота – майже 100 метрів, а головною прикрасою є ротунда, що в діаметрі має 10 метрів. Також цей собор відомий своїми вікнами, що викладені мозаїкою. Потім ми побачили зміну вартових Чеського парламенту. Після собору ми відвідали церкву Святого Миколая, яка виконана у стилі Бароко. Відомою окрасою Праги є Карлів міст. На ньому розташовано 30 фігур, і найвідомішою з них є фігура чеського святого Яна Непомуцького. Ввечері ми відвідали Старомістську площу, на якій побачили «Годинник спектакль» та костел, що вирізняється від інших наявністю 18 шпилей. Також багато хто з нас скуштував традиційну чеську випічку під назвою трдло.

День 7. Останній день подорожі Європою ліцеїсти провели у Польщі, зокрема у м. Краків. Ми почули легенду про походження назви Кракова. Побували на Краківській площі, яка є однією з найбільших в Європі. Ліцеїсти відвідали Маріацький костел, який складається з двох різних веж. Ми мали можливість помилуватися панорамою вечірнього Кракова на берегах Вісли.

До побачення, Будапешт, Відень, Прага, Краків! Ви – чудові, але ми скучили за Дрогобичем, батьками та однокласниками. Ми їдемо додому!!! Ми дякуємо Ользі Василівні Заяць, Ярославу Михайловичу Лопушанському, Оксані Миколаївні Хлопик за організацію цієї цікавої поїздки. Вітання вчителям та учням Меденицької школи!