Безпосередня співпраця військових і викладачів предмету «Захист Вітчизни» сьогодні відбулася у Львові. І першим суб’єктом такої досить незвичної для пересічного учня комунікації, в рамках пілотного проекту «Королівські опришки», став львівський ліцей № 93.
Письмовий тест з предмету «Захист Вітчизни» для учнів ліцею розробили самі практики військової справи. А саме, військовослужбовці 24 окремої механізованої бригади імені короля Данила.
«Це цікава ініціатива з боку представників Збройних Сил України. Особисто відразу її підтримав і як член комісії освіти Громадської ради при Львівській обласній державній адміністрації надав дуже високу оцінку. Навчальний процес потрібно вдосконалювати і урізноманітнювати. Сьогодні був перший маленький крок на шляху вдосконалення освітнього процесу з допомогою реалізації проектів з військовими. Але що саме для мене головне, що були задоволені і самі учні!», - прокоментував викладач предмету «Захист Вітчизни» Олег Кіц.
Відтак, учні ліцею переважно добре склали запропонований військовими тест. А найкращий отримав ще й оригінальну винагороду – сухпай ЗС України.
«Сьогодні українська армія як ніколи потребує професіоналів в своїх рядах, людей сучасного мислення, справжніх патріотів своєї держави. Економіка і соціальна культура тяжіє до переходу на європейські стандарти, а армія – на стандарти НАТО. Звичайно, що вітчизняна освіта просто зобов’язана гнучко і своєчасно реагувати на нові виклики», - прокоментував заступник командира мінометної батареї 24 ОМБр Ігор Трусило.
Автор оригінального проекту «Королівські опришки» – Олег Пилипенко.
«Ідея проекту співпраці військових і викладацького складу освітніх закладів з метою вдосконалення навчального процесу виникла у мене вже давно. Концепцію проекту я неодноразово обговорював з представниками військкоматів, педагогами, очільниками органів місцевого самоврядування, керівниками національно-патріотичних гуртків.
Реалізація проекту включає в себе кілька етапів. Перший етап – це ознайомчий. Необхідно розуміти, наскільки учні досконало знають предмет в рамках навчальної програми «Захист Вітчизни» для навчальних закладів системи загальної середньої освіти. Чи цікавляться військовою справою і з яких джерел беруть інформацію.
В перспективі, цікаво впровадити в шкільний навчальний процес систему EDIP. В перекладі і розшифровці, - це спільні дії викладачів та учнів, з метою оптимального набуття останніми нових вмінь, навичок та знань; E – пояснення, D – демонстрація, I – імітація, P – практика», - пояснив командир відділення 24 ОМБр Олег Пилипенко.
Немає коментарів