Із матеріалів науково-методичного журналу для вчителів математики «Математика в рід. шк.» (№11, 2018 р.).
Пропонуємо ознайомитись із статтею директора ПЗО «КМДШ» м. Київ, директора освітнього центру «Insight» Оксани Буковської Роль та місце математики у STEM-навчанні [Текст]: (інтегрований урок математики та біології, 9 клас) / О. Буковська // Математика в рід. шк. - 2018. - № 11. - С. 19-26.
Особливою формою наскрізного STEM-навчання є інтегровані уроки, які спрямовані на встановлення міжпредметних зв’язків, що сприяють формуванню в учнів цілісного, системного світогляду, актуалізації особистісного ставлення до питань, що розглядаються на уроці. Інтегровані уроки можуть проводитись двома шляхами:
- об’єднання схожої тематики кількох навчальних предметів;
- формування інтегрованих курсів або окремих спецкурсів шляхом об’єднання навчальних програм таких предметів.
Основою ефективності таких уроків є чітке визначення мети і відповідне їх планування для забезпечення різнобічного розгляду учнями предмета дослідження. Однією із STEM-технологій навчання математики є використання прикладних задач.
STEM-освіта за допомогою практичних занять демонструє дітям можливість застосування науково-технічних знань у реальному житті.
Раннє залучення учнів у STEM може підтримати не лише розвиток креативного мислення на формування компетентності дослідника, а й сприяти кращій соціалізації особистості, тому що розвиває так навички, як:
- співробітництво;
- комунікативність;
- творчість.
Впровадження компетентнісного підходу зумовлено запровадженням «Концепції нової української школи», прийняттям закону «Про освіту».очікуваними результатами прийняття Закону України «про освіту» є створення системи освіти нового покоління, що забезпечить умови ля здобуття компетентнісної освіти всіма категоріями населення України.
Впровадження STEM-освіти має глибинний характер і включає розв’язання проблем підготовки вчителя, який дбає про особистісне і професійне зростання, вміє досягти нових педагогічних цілей.
Статтю підготувала: головний бібліограф О. М. ТУРКАЛО
Немає коментарів