Освітня платформа «Критичне мислення» проводить тренінги професійного розвитку освітян. Навчання вже пройшли понад 7 500 педагогів. Зокрема, 18 вересня у Києві відбудеться практичний тренінг для спеціалістів дошкільної освіти, вихователів, методистів ЗДО з методики викладання за інноваційною програмою «Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку». Міністерство освіти України радить програму до впровадження.
Тренінг проводитимуть автори-розробники й тренери-практики Наталія Гавриш та Ірина Баранова.
Тренінг відбудеться за адресою: м. Київ, вул. Січових Стрільців, 52д (Інститут педагогіки), 10:00-16:00 год.
Попередня реєстрація на тренінг – обов'язкова: на сайті Освітня платформа «Критичне мислення» у розділі «Найближчі тренінги». Також на сайті є програма тренінгу, умови участі, як дістатися й усі деталі. Телефон для запитань: 095-534-09-81 (Олена).
Усі учасники отримають іменні сертифікати професійного розвитку – 7 годин навчання. Організатори не покривають витрат на проїзд та навчання на тренінгу.
Зазначимо,що за програмою «Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку» вже працюють понад 700 дитячих садочків. Вона має повне методичне забезпечення з грифом МОН: парціальну програму, посібники для педагогів та комплекти дидактичних матеріалів для дітей. Включена у рекомендовані на 2019/2020 н.р. (серед парціальних програм № 37). Матеріали програми апробовано для дітей 4-го, 5-го, 6-го років життя, вони є частиною цілісного курсу з освіти для сталого розвитку. Навчання відбувається, зокрема, через самостійне дослідження малечею власної поведінки в побуті, що дає змогу усвідомити зміни, що відбуваються, та які є необхідними. Передбачені програмою курсу дії спрямовані на покращення стосунків між дітьми та іншими людьми, підтримку морального і психологічного клімату в групі, розумне споживання енергії та води, зменшення витрат сировини, зміцнення власного здоров'я тощо. Досвід показує, що втілення програми у роботу ДНЗ сприяє партнерським взаєминам з вихованцями та їхніми батьками.
Програма побудована на інноваційних педагогічних концепціях, зокрема педагогіці емпаурменту, відмінних від традиційного навчання. Ця модель передбачає впровадження елементів стратегії Нової української школи – педагогіки партнерства, інтегрованого навчання, розвитку критичного мислення дітей. Що, своєю чергою, забезпечує поєднання дошкільної освіти в дошкільному закладі та початкової освіти у школі. Саме тому авторки-розробниці рекомендують вихователям, методистам пройти спеціальний одноденний практичний тренінг, який допоможе набути нових професійних навичок й умінь, необхідних для втілення програми. Учасники тренінгів ознайомляться зі структурою, змістом освітньої програми, опрацюють методику її реалізації.
Немає коментарів