21 листопада 2019 року на базі Львівського вищого професійного училища технологій та сервісу відбувся обласний семінар викладачів природничих предметів закладів професійної (професійно-технічної) освіти на тему: «Впровадження SТЕМ-освіти: від теорії до практики на уроках хімії та біології в закладах професійної (професійно-технічної) освіти».
У семінарі взяли участь 46 викладачів закладів професійної (професійно-технічної) освіти області; методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Львівській області Тимоць Мирослава.
Мета семінару – впровадження SТЕМ-освіти в закладах професійної (професійно-технічної) освіти.
За планом роботи розглянуті наступні питання:
1.1. Впровадження SТЕМ-освіти: від теорії до практики.
1.2. Аналіз результатів перевірних контрольних робіт серед учнів першого курсу з хімії та аналіз типових помилок.
1.3. Залучення учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти до складання державної підсумкової атестації у форматі зовнішнього незалежного оцінювання. (Доповідач – Мирослава Тимоць, методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Львівській області).
2. STEM-освіта – вимога сучасності. (Доповідач – Ірина Фещак, викладач хімії Червоноградського гірничо-будівельного професійного ліцею).
3. Підвищення інтересу до навчання через елементи STEM-освіти на уроках хімії. (Доповідач – Стефанія Іватьо, викладач хімії Львівського вищого професійного училища транспортних технологій та сервісу).
4. Використання емоційних прийомів у STEM-освіті для мотивації навчальної діяльності учнів. (Доповідач – Галина Романів, викладач біології Міжрегіонального центру професійно-технічної освіти художнього моделювання та дизайну м. Львова).
5. Використання елементів STEM-освіти на уроках хімії. (Доповідач – Марія Короляк, викладач хімії Львівського вищого професійного училища побутового обслуговування).
6. Впровадження елементів STEM-освіти на уроках хімії під час вивчення теми «Загальні поняття про біологічно активні речовини». (Доповідач – Галина Кучер, викладач хімії Сокальського професійного ліцею).
7. Проблемне навчання на уроках хімії – крок до STEM-освіти. (Доповідач – Оксана Шувар, викладач хімії ВПУ № 29 м. Львова).
8. Використання предметних компетентностей у навчально-виховному процесі на уроках хімії та біології. (Доповідач – Світлана Гвоздецька, викладач хімії Бориславського професійного ліцею).
9. Формування здоров’язберігаючих компетентностей на уроках біології. (Доповідач – Галина Жуковська, викладач біології ВПУ № 19 м. Дрогобича).
10. Формування ключових і предметних компетентностей на уроках хімії. (Доповідач – Тетяна Чисельська, викладач хімії ВПУ № 19 м. Дрогобича).
11. Актуалізація предметних компетентностей на уроках хімії з використанням проектних технологій навчання. (Доповідач – Галина Сікора, викладач хімії ВПУ № 34 м. Стрий).
Окрім того, під час семінару викладачі ділились власним досвідом роботи, обмінювались думками щодо вирішення актуальних проблем, що були озвучені в ході роботи засідання.
Немає коментарів