Період публікації:

від

до

Категорія:

Інформаційна сторінка - Вчителям української мови та літератури

Опубліковано: Понеділок, 10 лютого 2020 

min
max

Із матеріалів науково-методичного журналу: «Вивчаємо українську мову та літературу», № 31/32/33 (С. 2-8) / 2019.

Огляд публікації «Мультимедійні засоби навчання на уроках української мови та літератури» (автор публікації – Рябенко С. О.)  

На сторінках науково-методичного журналу вміщено ґрунтовну фахову статтю про можливості впровадження у навчальний процес, зокрема, в межах викладання української мови та літератури, мультимедійних засобів навчання. Наукова розвідка охоплює кілька важливих проблемно-змістових складових, зокрема розкриваються аспекти формування національного світогляду на уроках мови та літератури, розглядаються основні функції медіазасобів, досліджується метод проектів як засіб підвищення мультимедійнох грамотності  школярів, вивчаються також окремі мультимедійні засоби навчання.

До основних функцій медіазасобів, - як стверджується у наукових матеріалах, -належать такі:

  • інтеграція
  • інформування
  • моделювання
  • мотивація
  • демонстрація
  • активізація
  • індивідуалізація
  • контроль
  • виконання
  • збагачення
  • інтенсифікація
  • самостійне навчання
  • тренування
  • повторення та поглиблення

Із деталізованим підходом актуалізується та вивчається низка комп’ютерних (мультимедійних) засобів навчання, серед яких відзначимо такі:

  • комп’ютерний диктант  
  • електронний підручник / розглядаються два види таких підручників - закритий та інтернет-підручник; структура електронного підручника охоплює такі елементи: інформаційний блок; контрольний блок; допоміжний блок /  
  • динамічні таблиці
  • слайд-твір / створений школярами мультимедійний продукт на відповідну тему /
  • віртуальні екскурсії / відеорозповідь про музеї та історичні місця України /
  • літературний портрет 
  • статистичні таблиці / мультимедійна дошка дає можливість щоразу застосовувати сучасну за дизайном оригінальну таблицю чи схему /
  •  медіаурок / окрім визначення такого різновиду медіазасобу, автор згадує такі типи практикованих ним як педагогом мультимедійних уроків як: урок-презентація, урок - розробка інтерактивного плакату або колажу; урок захисту проектів; урок - коментар аудіокниги; урок - екранізація роману. 

У висновкових положеннях наукової статті автор нагадує про широкі можливості Інтернету для самоосвіти та саморозвитку не лише школярів, а й педагогів, будучи «потужним засобом для індивідувального, групового та колективного спілкування й навчання». 

Немає коментарів

Анонси
Календар подій
Актуально
Спеціальні новини

 

Для сімей учасників АТО та Героїв Небесної Сотні влаштують благодійне дійство «Україна – це ми!»

24 серпня, з нагоди Дня незалежності України, в Музеї народної архітектури та побуту відбудеться масштабна акція, що організовують спільно Благодійне товариство «Мій тато захищає Україну» та Музей народної архітектури за...


Актуально
Спеціальні новини




Ми у Facebook
Ми у Facebook