Завершилась перша серія тренінгів у рамках проекту «Вчителі англійської мови – агенти змін». Починаючи з 21 лютого, тренери Британської Ради в Україні працювали зі вчителями, яких було відібрано за результатами відкритого конкурсу в місті Києві, а також Львівській, Волинській, Черкаській, Вінницькій, Чернівецький, Дніпропетровській та Херсонській областях. Загалом 138 вчителів отримали змогу ознайомитись із сучасними методиками викладання англійської мови та новими трендами у навчанні.
На тренінгах обговорювались питання створення мотивації для успішного навчання та викладання, розвиток навиків критичного мислення в учнів, організація проведення уроку, визначення мети та завдань як для учнів, так і для викладачів, складання планів уроків.
«Робота в парах, групах та командах сприяла створенню успішної атмосфери. Технології та методики, які запропонували координатори, дійсно можуть бути успішно застосованими, якщо вчитель стратегічно змалює нову модель викладання і відмовиться від своєї авторитарної ролі. На уроці центром всесвіту є учень, його потреби, його завдання і його мета. Вчитель лише допомагає учневі, показує можливі напрямки і додає йому віри у себе», – розповіла учасник проекту, вчитель англійської мови зі Львова Світлана Матис.
«Я вже застосувала нові підходи та методи навчання англійської мови на своїх уроках у 5-9 класах і одразу побачила результат – піднесення, зацікавленість, активність, щасливі дитячі обличчя, побажання, щоб наступні уроки були такі ж цікаві», – поділилася своїми враженнями вчитель з міста Христинівка Чернівецької області Галина Данилевська.
До кінця навчального року вчителі, що пройшли курс навчання та повернулись до шкіл, будуть працювати за новими методиками – проводити відкриті уроки та тренінги для своїх колег. Тренери Британської Ради будуть відвідувати навчальні заклади, в яких працюють «агенти змін», допомагати та спостерігати за їх роботою.
Вчителів, що покажуть найкращі результати, буде запрошено на другу тренінгову сесію, яка відбудеться в серпні. Метою її буде поглиблення і вдосконалення отриманих знань, після чого «агенти змін» отримають статус повноцінних самостійних тренерів.
За інформацією громадської ініціативи «Go Global»
Немає коментарів