Період публікації:

від

до

Категорія:

Лілія Гриневич: Навчальні заклади мають бути підготовленими, щоб приймати дітей з особливими потребами

Опубліковано: П`ятниця, 03 Червня 2016 

min
max

Якісна освіта для дітей з особливими потребами залежить від уміння педагогів диференціювати навчальний процес, щоб забезпечити доступність освіти для дітей з різними можливостями і потребами. Про це зазначила Міністр освіти і науки Лілія Гриневич під час спілкування з керівниками шкіл – учасниками тренінгу «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації. Досвід. Перспективи. Результати» у Житомирі.

За словами Лілії Гриневич, навчальні заклади повинні бути підготовленими, щоб приймати дітей з особливими потребами. «Заклади мають докласти зусиль для створення в них належних умов для навчання дітей з особливими освітніми потребами», – підкреслила Міністр.

Лілія Гриневич зазначила, що Міністерство спільно з органами управління освітою виконавчої влади та органами місцевого самоврядування впроваджує комплекс заходів щодо розвитку мережі навчальних закладів, які запроваджують інклюзивне навчання – забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах. Важливу роль у забезпеченні якісної освіти для дітей з особливими потребами відіграє підготовка педагогічних кадрів. З цією метою у вищих педагогічних навчальних закладах запроваджені навчальні курси, а розділ про основи освіти для дітей з особливими потребами включено до навчальних програм для слухачів курсів підвищення кваліфікації на базі обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти.

Міністр повідомила про необхідність просвітницької роботи серед батьків та дітей у навчальних закладах для того, щоб виховувати толерантне суспільство.

Разом з тим, результат навчання дітей з особливими потребами буде задовільним лише за умови консолідації зусиль усіх інституцій, що опікуються долею таких дітей. Коли в одній команді будуть працювати управлінці, науковці, педагоги та відповідні фахівці, за активної участі батьків. «Батьки та громадські організації є рушійною силою, за підтримки яких відбуваються зміни в системі освіти дітей з особливими освітніми потребами», – підкреслила Лілія Гриневич.

Немає коментарів

Схожі статті:

Асистенти вчителів інклюзивних класів підвищуватимуть кваліфікацію за новим порядком та в межах НУШ – МОН затвердило програму Асистенти вчителів інклюзивних класів підвищуватимуть кваліфікацію за новим порядком та в межах НУШ – МОН затвердило програму Опубліковано: Вівторок, 22 жовтня 2019 Асистенти вчителів, які працюють в інклюзивних класах, зокрема у початкових, підвищуватимуть кваліфікацію за новою програмою. Відповідний наказ опубліковано на сайті МОН 18 жовтня 2019 року. Зараз в інклюзивних класах шкіл працює понад 12 тис асистентів вчителів – половина з них потребує фахового...

Переглядів: 678 Коментарів: 0

Соціальний захист дітей

У Червонограді провели нараду з питань iнклюзивного навчання в закладах дошкiльної освiти У Червонограді провели нараду з питань iнклюзивного навчання в закладах дошкiльної освiти Опубліковано: П`ятниця, 11 жовтня 2019 8 жовтня в Червоноградському Iнклюзивно-ресурсному центрi вiдбулася нарада з питань впровадження iнклюзивного навчання дiтей з особливими потребами у закладах дошкiльної освiти. Розпочався захiд дискусiєю, модератором якої була директор центру Тетяна Дмитришин, щодо важливостi використання у роботi...

Переглядів: 602 Коментарів: 0

Соціальний захист дітей
Анонси
Календар подій
Актуально
Спеціальні новини

 

Для сімей учасників АТО та Героїв Небесної Сотні влаштують благодійне дійство «Україна – це ми!»

24 серпня, з нагоди Дня незалежності України, в Музеї народної архітектури та побуту відбудеться масштабна акція, що організовують спільно Благодійне товариство «Мій тато захищає Україну» та Музей народної архітектури за...


Актуально
Спеціальні новини




Ми у Facebook
Ми у Facebook