10 лютого в школі Марії Покрови відбулося засідання методичного об'єднання вчителів-предметників. Порядок денний:
1. Опрацювання документів Міністерства освіти і науки України та використання їх в навчально-виховному процесі.
2. Інформатизація уроків хімії в школі.
І. Члени методичного об'єднання ознайомились з документами Міністерства освіти і науки України.
ІІ. Вчитель хімії Світоч С.В. роповіла про інформатизацію уроків хі мії в школі. Пріоритетом віртуальної лабораторії є демонстрація ідеального фізико-хімічного експерименту. Цей експеримент завжди однаково відтворюється й відображає реальні фізико-хімічні закономірності. Крім того, віртуальна лабораторія дозволяє вирішувати цілу низку практичних і організаційних завдань: підготовка учнів до хімічного практикуму в реальних умовах:
а) відпрацьовування основних навичок роботи з обладнанням;
б) навчання дотримання вимог техніки безпеки в безпечних умовах віртуальної лабораторії;
Пріоритетом віртуальної лабораторії є демонстрація ідеального фізико-хімічного експерименту. Цей експеримент завжди однаково відтворюється й відображає реальні фізико-хімічні закономірності. Крім того, віртуальна лабораторія дозволяє вирішувати цілу низку практичних і організаційних завдань: підготовка учнів до хімічного практикуму в реальних умовах:
а) відпрацьовування основних навичок роботи з обладнанням;
б) навчання дотримання вимог техніки безпеки в безпечних умовах віртуальної лабораторії;
д) проведення експериментів, неможливих у шкільній хімічній лабораторії;
дистанційний практикум і лабораторні роботи, у тому числі робота з дітьми, які мають обмежені можливості; швидкість проведення роботи, економія реактивів (особливо, коли вони відсутні). Наголошувалося іна недоліках віртуальних лабораторій, висловлювали побоювання, що школяр через свою недосвідченість не зможе відрізнити віртуальний світ від реального, тобто модельні об’єкти, створені комп’ютером, повністю витиснуть об’єкти реально існуючого навколишнього світу.
Ухвалили: Робота з системами є основою аналітико-синтетичної діяльності, тобто мислення. Розумно розподіляти час уроку "на віттуальну і реальну з спілкуванні з вчителем".
Немає коментарів