Період публікації:

від

до

Категорія:

Про проект

 

min
max
otchego-u-pervoklass17504A 46e0392ee57ebe613ba007e621040121

У 2011/2012 навчальному році за ініціативи Міністерства вперше проведено Всеукраїнську акцію «Дай руку, першокласнику!», під час якої для малечі було закуплено подарунки, нові парти, стільці, обладнання, облаштовано ігрові куточки, кімнати відпочинку і т. ін. До акції залучались місцеві органи виконавчої влади та самоврядування, підприємці, меценати, спонсори, громадськість.

Роботодавцями було підтримано ініціативу Міністра освіти і науки, молоді та спорту Д. В. Табачника щодо надання першого вересня вихідного дня батькам, діти яких вперше йдуть до школи. Завдяки цьому перше вересня стало справжнім святом для 400 тисяч українських родин.

Для кращої адаптації дітей до навчання у більшості навчальних закладів України було проведено відповідні заходи для батьків першокласників, а саме: конференції, батьківські збори у старших групах ДНЗ, дні відкритих дверей, консультпункти з метою обговорення проблем успішної адаптації першокласників, різноманітні семінари-практикуми з проблем підготовки учнів до шкільного життя.

Органами управління освітою спільно з місцевими органами виконавчої влади вжито заходи щодо забезпечення належних умов для функціонування шкільних їдалень у загальноосвітніх навчальних закладах. Так, керівники шкіл особливу увагу надавали організації гарячого харчування.

У Львівській області представники органів місцевого самоврядування вручили першокласникам подарунки: настільні ігри, художню літературу, спортивний інвентар, також перед початком навчального року організовано екскурсії майбутніх школярів та їх батьків до навчальних закладів, знайомство з першою вчителькою.

До організації навчально-виховного процесу першокласників слід уважно підійти.

reb s knig schoolboy2 1203420515-shutterstock 5070670

Варто пам’ятати, що зі вступом до першого класу змінюється зміст і характер ставлення дитини до самої себе й навколишнього середовища. Проблеми, що впливають на психічне здоров’я дитини в початковій школі, такі:

  • прийняття себе в новому статусі;
  • стосунки з однокласниками;
  • стосунки з вчителем.

Особливо важливо у цей період зберегти загальне позитивне ставлення учня до своєї особистості в цілому, що залежить переважно від оцінок дорослого. У першому класі це, по суті, відображення оцінки вчителя на основі результатів навчальної діяльності. Емоційний стан першокласника на уроці, у школі, вдома, в спілкуванні з друзями визначає вчитель, оцінюючи його на уроках у школі. У цьому віці дитина потребує корекції і підтримки в налагодженні стосунків з оточуючими, існує потреба в обговоренні певних питань взаємодії з ними. Проте, головним прийомом впливу стає порада, роз’яснення окремих ситуацій, дружня розмова.

Важливо, щоб батьки, особливо на першому році навчання дитини, підтримували постійний зв'язок зі школою для інформованості як проявляє себе дитина, які в неї проблеми. Для кращої адаптації першачків пропонується організувати у кожній класній кімнаті парту для батьків першокласників.

У ході проведення Всеукраїнської акції «Дай руку, першокласнику!» основна увага приділяється створенню сприятливих умов для навчання шестирічок під час адаптаційного періоду, адже вимоги сучасного життя потребують нових підходів до організації навчально-виховного процесу.

Документи:

Немає коментарів

Анонси
Календар подій
Актуально
Спеціальні новини

 

Для сімей учасників АТО та Героїв Небесної Сотні влаштують благодійне дійство «Україна – це ми!»

24 серпня, з нагоди Дня незалежності України, в Музеї народної архітектури та побуту відбудеться масштабна акція, що організовують спільно Благодійне товариство «Мій тато захищає Україну» та Музей народної архітектури за...


Актуально
Спеціальні новини




Ми у Facebook
Ми у Facebook