Період публікації:

від

до

Категорія:

Лопатинська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат I-II ст. навчання

 

min
max

Контакти

Адреса:

82126, Україна, Львівська обл., смт Лопатин, 

вул. Січових Стрільців, 20

Телефон/факс: (8-255) 3-63-72, (8-255) 3-62-76
Електронна пошта: A1951@i.ua
Веб-сайт:  http://lopatunszsi.lvivedu.com
Керівник закаладу: В.о.д. Семенюк Марія Олегівна

Плани роботи

Фінансова звітність

Загальні відомості:

КЗ ЛОР «Лопатинська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат I-II ст.» на даний час в школі навчається 126 учнів. З них 2 дітей-сиріт, які перебувають на повному державному забезпеченні. З ними працюють 24 вчителів і 29 вихователів, з них 16 з вищою категорією, 35 з І і ІІ категорі, а також вчителі-логопеди, практичний психолог та медичні працівники, які входять у загальну систему реабілітації, відновлення здоров’я учнів.

З метою підвищення професійного рівня педпрацівники здобувають другу вищу спеціальну освіту. Весь колектив школи працює над посиленням корекційно-оздоровчої та розвивальної роботи з учнями, над їх соціальною реабілітацією.

Діти навчаються в спецшколі-інтернаті 10 років. Навчально-виховний процес ведеться за програмами Міністерства освіти і науки, молоді та спорту розробленими для даної категорії дітей. Діти навчаються в просторих світлших класах.

З дітьми працюють вчителі-логопеди, встановлено корекційне обладнання, комп’ютерні програми.Відкрито кімнату корекційної педагогіки, де з учнями займається практичний психолог.

Велика увага приділяється фізичному вихованню. Для учнів обладнано спортивний майданчик, спортивну кімнату та кабінет лікувальної фізкультури, де з метою корекції фізичних вад, проводяться заняття з лікувальної фізкультуи на спеціальному обладнанні та тренажерах.

Мета професійно-трудового навчання – підготовка дітей до виконання нескладних видів робіт, соціально-трудова адаптація випускників.

Правильно організоване трудове навчання створює сприятливі умови для професійного самовизначення учнів, сприяє розвитку творчості і конструкторських здібностей, морально-вольових якостей, культурипраці. У процесі вивчення теорії і на практиці у них формується інтерес до певної професії.

Особливу увагу звертаємо на знання і строге дотримання учнями правил безпечної праці, виробничої санітарії, особистої гігієни, ознайомлюємо з заходами запобігання травматизму.

Діти вивчають швейну справу, столярну справу та сільськогосподарську працю.

Для цього створені всі необхідні умови, облаштовано швейні та столярні майстерні та кабінет сільськогосподарської праці.

Кожного року діти школи організовують «Ярмарку – розпродаж», де продають свої вироби, які зробили власними руками.

Також в школі діє виставка дитячих робіт.

Де шумлять стрункі смереки 

Де вітер носить листя із двора 

Там чути сміх, там пісня й гамір 

Там вчиться наша дітвора.

 

Там світлі класи, взимку тепло, 

А літом сонце не пече 

Там рука лагідна й рішуча 

Підтримує незагартоване плече. 

Основні напрями навчально-виховної корекційної роботи такі:

  • індивідуалізація, диференціація;
  • виховання пізнавальних інтересів;
  • уміння вчитися;
  • формування навичок самоконтролю;
  • самостійність.

Метою всього навчально-виховного процесу є корекція розвитку наших учнів.

Завдання педагогічного колективу є врахування психічного потенціалу кожної дитини, глибоке знання її психології. Тільки на цій основі можна будувати навчально-виховний процес і досягати соціалізації, інтеграції наших вихованців у сучасному суспільстві. Учень із певними вадами у функціонуванні нервової системи в кожен віковий період не встигає без спеціальної допомоги пройти той етап розвитку, який легко долають ровесники.

Вчасно почата спеціальна робота, спрямована на актуалізацію психічного розвитку, набуває винятково важливого значення для долі наших вихованців. Несформованість передумов навчальної діяльності учнів допоміжної школи (мотиваційної,емоційно-вольової, розумової готовності, а також готовності до взаємодії та спілкування з педагогом та однокласниками) доводиться долати в умовах шкільного навчального процесу.

У школі-інтернаті діти перебувають під постійним медичним наглядом лікаря-педіатра та медичного працівника. Є медкабінет, стоматологічний та фізіотерапевтичний кабінети.

Харчуються діти за рахунок держави у просторій їдальні із дотриманням всіх необхідних норм.

Діти повністю забезпечені необхідними підручниками. Є шкільна бібіліотека де можна знайти художні твори для різних вікових категорій учнів. Часто для учнів школи організовуються книжкові виставки.

Люблять діти приймати участь у спортивних змаганнях по легкій атлетиці, футболу, тенісу. Неодноразово займали призові місця на обласних змаганнях.

Педагогічний та обслуговуючий персонал створюють домашній затишок, комфорт, огортають дітей любов’ю, ласкою та увагою.

Проживають наші вихованці у просторих, світлих, теплих спальняху новому гуртожитку, де блочна система. На кожні дві кімнати окремий туалет, душова кабінка, кладовка. Трьох і чотиримісні кімнати укомплектовані сучасними меблями, що створює комфортне проживання наших учнів.

Завдання вчителя та вихователя – не пройти будь-що даний матеріал, а повідомити учням рівно стільки, скільки виявиться для них доступним…

Наша школа – це рідна домівка для дітей які тут навчаються і проживають.

Це велика і дружна родина…

Місце знаходження:

Немає коментарів

Анонси
Календар подій
Актуально
Спеціальні новини

 

Для сімей учасників АТО та Героїв Небесної Сотні влаштують благодійне дійство «Україна – це ми!»

24 серпня, з нагоди Дня незалежності України, в Музеї народної архітектури та побуту відбудеться масштабна акція, що організовують спільно Благодійне товариство «Мій тато захищає Україну» та Музей народної архітектури за...


Актуально
Спеціальні новини




Ми у Facebook
Ми у Facebook