Контакти
Адреса: | 79491, Україна, м. Львів, смт Брюховичі, вул. Незалежності України, 1 |
Телефон/факс: | (032) 234-71-96 |
Електронна пошта: | lvivinternat104@gmail.com |
Веб-сайт: | http://www.internat104.lviv.sch.in.ua/ |
Керівник закаладу: | Цимбалюк Наталія Павлівна |
Плани роботи
Фінансова звітність
Загальні відомості:
Комунальний заклад Львівської обласної ради «Навчально-реабілітаційний центр І-ІІ ст. «Святого Миколая» - в минулому Львівська школа – інтернат № 104.
Для здійснення корекційно – розвивальної роботи проводяться заняття: з розвитку мовлення, соціально-побутової орієнтації, ритміки, лікувальної фізкультури. У початковій школі застосовується прогресивна методика Марії Монтессорі, яка стимулюючи органи відчуття, сприяє розвитку розумової діяльності та підвищує інтерес до навчання. З 2012 року впроваджений пропедевтичний курс комп`ютерної грамоти «Сходинки до інформатики».
Навчально-реабілітаційний центр вперше проводить набір дітей, які потребують допомоги дефектолога, логопеда, психолога в дошкільну групу (3-7 років)
У школі є 16 класних кімнат. Є також сенсорна кімната, логопедичний, психологічний та комп`ютерний кабінети оснащені новітнім сенсорним та комп`ютерним обладнанням.
Діти нашої школи забезпечуються предметами гардеробу, текстильної білизни та засобами особистої гігієни, а також спортивним інвентарем, навчальним приладдям, підручниками, посібниками, іграшками та іграми, матеріалами для розвитку індивідуальних творчих здібностей, виробами медичного призначення. У школі працює бібліотека.
Професійно – трудове навчання організовано на базі навчально – виробничих майстерень: швейні, столярні, будівельної справи, кабінет обслуговуючої праці та сільського господарства.
Важлива увага приділяється фізичному вихованню. Школа має спортивний майданчик та зал здоров`я обладнані спортивними тренажерами, сенсорними м`ячами та іншим лікувально-оздоровчим обладнанням.
Команда школи з міні-футболу брала участь у міжнародних змаганнях у Польщі серед учнів спецшкіл та здобула там ІІ місце. Також учні школи беруть участь у змаганнях «Повір у себе» і неодноразово здобували призові місця.
Вихованці залучені діяльності багатьох гуртків: художньої самодіяльності, декоративно-прикладного мистецтва, квітникарства, спортивного.
Наші діти беруть участь у шкільних, міських районних, обласних та міжнародних проектах різного спрямування. Влітку діти оздоровлюються у лікувально-оздоровчих дитячих таборах.
В школі створені всі умови для реалізації завдань: корекції, розвитку, виховання і соціалізації дітей з особливими потребами.
Головними завданнями є:
- забезпечення права дітей на здобуття певного освітнього рівня загальної середньої освіти шляхом спеціально організованого навчально-виховного та корекційно-розвиткового процесу, медичної реабілітації;
- формування соціально адаптованої особистості, здійснення допрофесійної та професійної підготовки;
- формування свідомого вибору здорового способу життя, норм загальнолюдської етики та моралі;
- сприяння психічному та фізичному розвитку дітей;
- психолого-педагогічний супровід, реабілітація та соціалізація дітей;
- здійснення соціально-педагогічного патронату.
Проектна діяльність
«Не вчи дітей так, як вчили вас,
адже вони живуть в інший час»
Песталоцці
Дитина з особливими потребами на сучасному етапі розвитку суспільства розглядається як особистість, яка має ті ж права, що й і інші члени спільноти, але через особливості індивідуального розвитку їй необхідно надавати особливі освітні послуги. Тому сучасне життя висуває свої вимоги й вимагає від педагога активно використовувати інноваційні технології у навчальному процесі. Отже, гостро постають питання – чому навчати? де навчати? як навчати?
Головним завданням школи для дітей з особливими потребами є формування у них соціального досвіду, який дозволить їм хоча б частково адаптуватись до умов суспільного середовища. Цей соціальний досвід вимагає особливих розвивальних умов виховання.
Ппедагогічний колектив школи достатньо ефективно реалізує цілі і завдання щодо оновлення корекційно розвиваючого, навчально-виховного процесів та належної підготовки вихованців до майбутнього самостійного життя.
Розроблений план розвитку школи-інтернату на 2013-2017 рр . який став проектом «Шлях до успіху».
Мета цього проекту: допомогти дітям з особливими потребами повірити у свої сили, стати соціально потрібними людьми, активними членами громадського суспільства.
Хочу зробити акцент на тому, що започаткований проект «Шлях до успіху» в кінцевому результаті приведе дитину до отримання фаху і надасть місце праці.
В ході даного проекту:
- Відкрито дошкільні навчально-виховні групи на базі нашої школи, метою яких є формування позитивного іміджу закладу, створення оптимальних умов для надання допомоги сім’ям, які мають дітей з відхиленнями у розвитку;
- Обладнано два дитячі та спортивний майданчики;
Проект «Шлях до успіху» є широкомасштабний загальношкільний і включає декілька проектів.
- Розроблений проект «Реорганізація школи у навчально-реабілітаційний центр», який передбачає зміни структури закладу;
- У грудні відкриється методичний кабінет школи (проект «Методичний кабінет школи і ріст творчого потенціалу педагога»);
- Працюємо над розробкою проекту «Модернізація бібліотеки»;
- Для виховання дітей з особливими потребами у творенні добрих справ, бажанням чинити милосердя до ближніх, узгоджувати свою поведінку з нормами християнської моралі створено молитовний куточок (проект «Капличка»);
- Учнівсько-педагогічний художньо-естетичний проект «Колорит». Обладнано «Український двір», який привертає увагу як учнів, так і гостей нашої школи;
- Проект «Креативність» – соціокультурна адаптація дітей з особливими потребами, їх підготовка до подальшого суспільного життя. Ми активно співпрацюємо з соціальними службами, громадськими організаціями, школами, волонтерами. Налагоджено співпрацю з аналогічною Голландською школою. Вже відбулася дружня зустріч на якій було обговорено цілі і напрямки співпраці;
- Розпочато модернізацію приміщень майстерень (проект «Майстерні майбутнього»).
На реалізацію проектів залучились кошти Департаменту освіти і науки Львівської ОДА та спонсорів. Сума спонсорських внесків за 2013-2014 рр. в межах 500 тис. грн.
Підвищення ефективності навчально-виховної та корекційно розвивальної роботи з дітьми з особливими потребами можливе лише за умови організації індивідуального підходу до кожного вихованця, врахування його особистісного розвитку. Тому впровадження нових проектів є справою партнерською: педагог-учень-вихованець.
Зарахування учнів до нашої школи проводиться на підставі наступних документів:
- направлення Департаменту з питань освіти, науки, сім`ї та молоді Львівської облдержадміністрації;
- заяви батьків або осіб, які їх заміняють;
- копії свідоцтва про народження дитини;
- висновку психолого – медико – педагогічної консультації;
- довідок про стан здоров`я дитини:
- «Медична карта дитини» (Форма № 026/о);
- витяг з «Історії розвитку дитини» (форма №112/о);
- копії «Карта профілактичних щеплень» (форма №063/о);
- довідки закладу охорони здоров `я про те, що дитина не перебувала в контакті з хворими на інфекційні хвороби або бактеріоносіями.
Немає коментарів