Період публікації:

від

до

Категорія:

Навчально-реабілітаційний центр І-ІІ ст. «Святого Миколая»

 

min
max

Контакти

Адреса: 81555, Україна, м. Львів смт. Брюховичі, вул. Незалежності України, 1
Телефон/факс: (032) 234-71-96
Електронна пошта: lvivinternat104@gmail.com
Веб-сайт:  http://www.internat104.lviv.sch.in.ua/
Керівник закаладу: Цимбалюк Наталія Павлівна

Плани роботи

Фінансова звітність

Загальні відомості:

Комунальний заклад Львівської обласної ради «Навчально-реабілітаційний центр І-ІІ ст. «Святого Миколая»   -  в минулому Львівська школа – інтернат № 104

Для здійснення корекційно – розвивальної роботи проводяться заняття: з розвитку мовлення, соціально-побутової орієнтації, ритміки, лікувальної фізкультури. У початковій школі застосовується прогресивна методика Марії Монтессорі, яка стимулюючи органи відчуття, сприяє розвитку розумової діяльності та підвищує інтерес до навчання. З 2012 року впроваджений пропедевтичний курс комп`ютерної грамоти «Сходинки до інформатики».

Навчально-реабілітаційний центр  вперше проводить набір дітей, які потребують допомоги дефектолога, логопеда, психолога в дошкільну групу (3-7 років)

У школі є 16 класних кімнат. Є також сенсорна кімната, логопедичний, психологічний та комп`ютерний кабінети оснащені новітнім сенсорним та комп`ютерним обладнанням.

Діти нашої школи забезпечуються предметами гардеробу, текстильної білизни та засобами особистої гігієни, а також спортивним інвентарем, навчальним приладдям, підручниками, посібниками, іграшками та іграми, матеріалами для розвитку індивідуальних творчих здібностей, виробами медичного призначення. У школі працює бібліотека.

Професійно – трудове навчання організовано на базі навчально – виробничих майстерень: швейні, столярні, будівельної справи, кабінет обслуговуючої праці та сільського господарства.

Важлива увага приділяється фізичному вихованню. Школа має спортивний майданчик та зал здоров`я обладнані спортивними тренажерами, сенсорними м`ячами та іншим лікувально-оздоровчим обладнанням.

Команда школи з міні-футболу брала участь у міжнародних змаганнях у Польщі серед учнів спецшкіл та здобула там ІІ місце. Також учні школи беруть участь у змаганнях «Повір у себе» і неодноразово здобували призові місця.

Вихованці залучені діяльності багатьох гуртків: художньої самодіяльності, декоративно-прикладного мистецтва, квітникарства, спортивного.

Наші діти беруть участь у шкільних, міських районних, обласних та міжнародних проектах різного спрямування. Влітку діти оздоровлюються у лікувально-оздоровчих дитячих таборах.

В школі створені всі умови для реалізації завдань: корекції, розвитку, виховання і соціалізації дітей з особливими потребами.

Головними завданнями є:

  • забезпечення права дітей на здобуття певного освітнього рівня загальної середньої освіти шляхом спеціально організованого навчально-виховного та корекційно-розвиткового процесу, медичної реабілітації;
  • формування соціально адаптованої особистості, здійснення допрофесійної та професійної підготовки;
  • формування свідомого вибору здорового способу життя, норм загальнолюдської етики та моралі;
  • сприяння психічному та фізичному розвитку дітей;
  • психолого-педагогічний супровід, реабілітація та соціалізація дітей;
  • здійснення соціально-педагогічного патронату.

Проектна діяльність

«Не вчи дітей так, як вчили вас,

адже вони живуть в інший час»

Песталоцці

Дитина з особливими потребами на сучасному етапі розвитку суспільства розглядається як особистість, яка має ті ж права, що й і інші члени спільноти, але через особливості індивідуального розвитку їй необхідно надавати особливі освітні послуги. Тому сучасне життя висуває свої вимоги й вимагає від педагога активно використовувати інноваційні технології у навчальному процесі. Отже, гостро постають питання – чому навчати? де навчати? як навчати?

Головним завданням школи для дітей з особливими потребами є формування у них соціального досвіду, який дозволить їм хоча б частково адаптуватись до умов суспільного середовища. Цей соціальний досвід вимагає особливих розвивальних умов виховання.

Ппедагогічний колектив школи достатньо ефективно реалізує цілі і завдання щодо оновлення корекційно розвиваючого, навчально-виховного процесів та належної підготовки вихованців до майбутнього самостійного життя.

Розроблений план розвитку школи-інтернату на 2013-2017 рр . який став проектом «Шлях до успіху».

Мета цього проекту: допомогти дітям з особливими потребами повірити у свої сили, стати соціально потрібними людьми, активними членами громадського суспільства.

Хочу зробити акцент на тому, що започаткований проект «Шлях до успіху» в кінцевому результаті приведе дитину до отримання фаху і надасть місце праці.

В ході даного проекту:

  1. Відкрито дошкільні навчально-виховні групи на базі нашої школи, метою яких є формування позитивного іміджу закладу, створення оптимальних умов для надання допомоги сім’ям, які мають дітей з відхиленнями у розвитку;
  2. Обладнано два дитячі та спортивний майданчики;

Проект «Шлях до успіху» є широкомасштабний загальношкільний і включає декілька проектів.

  1. Розроблений проект «Реорганізація школи у навчально-реабілітаційний центр», який передбачає зміни структури закладу;
  2. У грудні відкриється методичний кабінет школи (проект «Методичний кабінет школи і ріст творчого потенціалу педагога»);
  3. Працюємо над розробкою проекту «Модернізація бібліотеки»;
  4. Для виховання дітей з особливими потребами у творенні добрих справ, бажанням чинити милосердя до ближніх, узгоджувати свою поведінку з нормами християнської моралі створено молитовний куточок (проект «Капличка»);
  5. Учнівсько-педагогічний художньо-естетичний проект «Колорит». Обладнано «Український двір», який привертає увагу як учнів, так і гостей нашої школи;
  6. Проект «Креативність» – соціокультурна адаптація дітей з особливими потребами, їх підготовка до подальшого суспільного життя. Ми активно співпрацюємо з соціальними службами, громадськими організаціями, школами, волонтерами. Налагоджено співпрацю з аналогічною Голландською школою. Вже відбулася дружня зустріч на якій було обговорено цілі і напрямки співпраці;
  7. Розпочато модернізацію приміщень майстерень (проект «Майстерні майбутнього»).

На реалізацію проектів залучились кошти Департаменту освіти і науки Львівської ОДА та спонсорів. Сума спонсорських внесків за 2013-2014 рр. в межах 500 тис. грн.

Підвищення ефективності навчально-виховної та корекційно розвивальної роботи з дітьми з особливими потребами можливе лише за умови організації індивідуального підходу до кожного вихованця, врахування його особистісного розвитку. Тому впровадження нових проектів є справою партнерською: педагог-учень-вихованець.

Зарахування учнів до нашої школи проводиться на підставі наступних документів:

  • направлення Департаменту з питань освіти, науки, сім`ї та молоді Львівської облдержадміністрації;
  • заяви батьків або осіб, які їх заміняють;
  • копії свідоцтва про народження дитини;
  • висновку психолого – медико – педагогічної консультації;
  • довідок про стан здоров`я дитини:
    • «Медична карта дитини» (Форма № 026/о);
    • витяг з «Історії розвитку дитини» (форма №112/о);
    • копії «Карта профілактичних щеплень» (форма №063/о);
    • довідки закладу охорони здоров `я про те, що дитина не перебувала в контакті з хворими на інфекційні хвороби або бактеріоносіями.

Місце знаходження:

Немає коментарів

Актуально
Спеціальні новини

 

Для сімей учасників АТО та Героїв Небесної Сотні влаштують благодійне дійство «Україна – це ми!»

24 серпня, з нагоди Дня незалежності України, в Музеї народної архітектури та побуту відбудеться масштабна акція, що організовують спільно Благодійне товариство «Мій тато захищає Україну» та Музей народної архітектури за...


Актуально
Спеціальні новини


Ми у Facebook
Ми у Facebook