Період публікації:

від

до

Категорія:

Навчально-реабілітаційний центр І-ІІ ст. «Довіра»

 

min
max

Контакти

Адреса: 79008, Україна, м. Львів, вул. Короленка, 1
Телефон/факс: (032) 275-85-22, (032) 275-81-21
Електронна пошта:

dovira.shkola@gmail.com

loza@ukrpost.ua

Веб-сайт:  http://klassroom.org/
Facebook : https://www.facebook.com/groups/520139151380222/?ref=group_header
Керівник закаладу: Лозинський Володимир Євстахович

Плани роботи

Фінансова звітність

Загальні відомості

Комунальний заклад Львівської обласної ради Навчально-реабілітаційний центр І-ІІ ступенів "Довіра" (в минулому Львівська загальноосвітня школа-інтернат) -  для дітей з тяжкими порушеннями мовлення заснована в 1974 році і є єдиною в Західному регіоні.

Проектна потужність закладу – 250 учнів.

До Навчально-реабілітаційного центру зараховуються діти 6(7) років з нормальним слухом та первинно збереженим інтелектом, які мають тяжкі системні мовленнєві порушення (алалія, дизартрія, ринолалія, афазія, заїкуватість, загальне недорозвинення мовлення), та вторинні порушення розвитку, що перешкоджають навчанню у загальноосвітньому навчальному закладі.

Термін навчання в школі-інтернаті – з підготовчого по 10 клас.

За наявності достатнього контингенту учнів (вихованців) з однорідними порушеннями мовлення (алалією, дизартрією, заїкуватістю та ін.) створюються окремі класи з обов’язковим обліком мовленнєвого рівня кожного учня. Наповнюваність класів – 12 осіб.

Спецшкола-інтернат у своєму складі має:

  • навчальні класи школи І-ІІ ступенів;
  • діагностично-консультативний пункт та експериментальний центр із надання комплексної психолого-педагогічної допомоги дітям із аутизмом;
  • спеціальні класи/групи для дітей інших патологій.

Навчально-реабілітаційний центр може мати у своєму складі дошкільні відділення.

Поряд із завданнями загальноосвітньої школи загального типу заклад виконує і специфічні:

  • подолання різних видів порушень усного і писемного мовлення;
  • усунення зв’язаних з ними особливостей психічного розвитку в процесі корекційно-виховної роботи на уроках та в позаурочний час;
  • професійно-трудова підготовка.

У 8-10-х класах учні вивчають основи торговельної справи і одержують свідоцтво про присвоєння кваліфікації «молодший продавець».

Навчально-реабілітаційний центр  І-ІІ ст.  «Довіра» забезпечена корекційним обладнанням: комп’ютерами, тренажерами, дидактичними матеріалами, навчальними іграми.

В позаурочний час з учнями працюють логопеди, психолог, спеціаліст з лікувальної фізкультури. Є і відповідна матеріальна база для медичного обслуговування учнів: фізіотерапевтичний, стоматологічний кабінети, душові кімнати.

За здоров’ям дітей слідкують педіатр, психіатр, невропатолог та медичні сестри.

В школі обладнані спальні, ігрова та сенсорна кімнати.

В позаурочний час корекційну роботу вчителів продовжують вихователі. Вони розвивають і закріплюють навички правильного мовлення, організовують екскурсії, прогулянки, культпоходи в театри.

В школі-інтернаті працюють спортивні гуртки з настільного тенісу, легкої атлетики, рухливих ігор. Учні беруть участь в спортивних Олімпіадах України серед дітей-інвалідів.

Вихованці розвивають творчі здібності в мистецьких гуртках: хореографічному, образотворчому та гуртку «Умілі руки».

Харчування 4-разове безкоштовне. Учні забезпечуються підручниками, шкільним приладдям, частково одягом, взуттям та предметами гігієни.

Умови прийому

Зарахування учнів здійснюється на підставі таких документів:

  • скерування головного управління освіти і науки облдержадміністрації;
  • заяви батьків або осіб, які їх замінюють;
  • копії свідоцтва про народження дитини;
  • висновку психолого-медико-педагогічної консультації;
  • особової справи (витягу з особової справи) та документа про наявний рівень освіти (крім дітей, які зараховуються до підготовчого, першого класів);
  • індивідуальної програми реабілітації інваліда (для дитини-інваліда);

У Навчально-реабілітаційному центрі можуть утримуватися діти-сироти, діти без батьківського піклування. Вони зараховуються у спецшколу-інтернат на підставі відповідних документів.

Документи на зарахування учнів до спецшколи-інтернату подаються особисто батьками або особами, що їх замінюють.

Не зараховуються до спецшколи-інтернату діти:

  • нечуючі;
  • із розумовою відсталістю (крім спеціальних класів/груп);
  • хворі на епілепсію, зчастими денними або нічними судомними нападами;
  • хворі на шизофренію з психопатоподібними розладами;
  • страждають стійким денним і нічним енурезом;
  • не обслуговують себе у зв’язку з тяжкими фізичними вадами і потребують особливого догляду;
  • з девіантною поведінкою та іншими порушеннями емоційно-вольової сфери, яка загрожує здоров’ю та життю інших учасників навчально-виховного процесу;
  • мають мовленнєві порушення, що можуть бути виправлені в процесі індивідуальних занять з учителем-логопедом.

До Навчально-реабілітаційного центру також зараховуються діти зі складними вадами розвитку і загальним розладом розвитку (спектр аутизму).

Місце знаходження:

Немає коментарів

Анонси
Календар подій
Актуально
Спеціальні новини

 

Для сімей учасників АТО та Героїв Небесної Сотні влаштують благодійне дійство «Україна – це ми!»

24 серпня, з нагоди Дня незалежності України, в Музеї народної архітектури та побуту відбудеться масштабна акція, що організовують спільно Благодійне товариство «Мій тато захищає Україну» та Музей народної архітектури за...


Актуально
Спеціальні новини




Ми у Facebook
Ми у Facebook