Контакти
Адреса: | 79008, Україна, м. Львів, вул. Короленка, 1 |
Телефон/факс: | (032) 275-85-22, (032) 275-81-21 |
Електронна пошта: | |
Веб-сайт: | http://klassroom.org/ |
Facebook : | https://www.facebook.com/groups/520139151380222/?ref=group_header |
Керівник закаладу: | Лозинський Володимир Євстахович |
Плани роботи
Фінансова звітність
Загальні відомості
Комунальний заклад Львівської обласної ради Навчально-реабілітаційний центр І-ІІ ступенів "Довіра" (в минулому Львівська загальноосвітня школа-інтернат) - для дітей з тяжкими порушеннями мовлення заснована в 1974 році і є єдиною в Західному регіоні.
Проектна потужність закладу – 250 учнів.
До Навчально-реабілітаційного центру зараховуються діти 6(7) років з нормальним слухом та первинно збереженим інтелектом, які мають тяжкі системні мовленнєві порушення (алалія, дизартрія, ринолалія, афазія, заїкуватість, загальне недорозвинення мовлення), та вторинні порушення розвитку, що перешкоджають навчанню у загальноосвітньому навчальному закладі.
Термін навчання в школі-інтернаті – з підготовчого по 10 клас.
За наявності достатнього контингенту учнів (вихованців) з однорідними порушеннями мовлення (алалією, дизартрією, заїкуватістю та ін.) створюються окремі класи з обов’язковим обліком мовленнєвого рівня кожного учня. Наповнюваність класів – 12 осіб.
Спецшкола-інтернат у своєму складі має:
- навчальні класи школи І-ІІ ступенів;
- діагностично-консультативний пункт та експериментальний центр із надання комплексної психолого-педагогічної допомоги дітям із аутизмом;
- спеціальні класи/групи для дітей інших патологій.
Навчально-реабілітаційний центр може мати у своєму складі дошкільні відділення.
Поряд із завданнями загальноосвітньої школи загального типу заклад виконує і специфічні:
- подолання різних видів порушень усного і писемного мовлення;
- усунення зв’язаних з ними особливостей психічного розвитку в процесі корекційно-виховної роботи на уроках та в позаурочний час;
- професійно-трудова підготовка.
У 8-10-х класах учні вивчають основи торговельної справи і одержують свідоцтво про присвоєння кваліфікації «молодший продавець».
Навчально-реабілітаційний центр І-ІІ ст. «Довіра» забезпечена корекційним обладнанням: комп’ютерами, тренажерами, дидактичними матеріалами, навчальними іграми.
В позаурочний час з учнями працюють логопеди, психолог, спеціаліст з лікувальної фізкультури. Є і відповідна матеріальна база для медичного обслуговування учнів: фізіотерапевтичний, стоматологічний кабінети, душові кімнати.
За здоров’ям дітей слідкують педіатр, психіатр, невропатолог та медичні сестри.
В школі обладнані спальні, ігрова та сенсорна кімнати.
В позаурочний час корекційну роботу вчителів продовжують вихователі. Вони розвивають і закріплюють навички правильного мовлення, організовують екскурсії, прогулянки, культпоходи в театри.
В школі-інтернаті працюють спортивні гуртки з настільного тенісу, легкої атлетики, рухливих ігор. Учні беруть участь в спортивних Олімпіадах України серед дітей-інвалідів.
Вихованці розвивають творчі здібності в мистецьких гуртках: хореографічному, образотворчому та гуртку «Умілі руки».
Харчування 4-разове безкоштовне. Учні забезпечуються підручниками, шкільним приладдям, частково одягом, взуттям та предметами гігієни.
Умови прийому
Зарахування учнів здійснюється на підставі таких документів:
- скерування головного управління освіти і науки облдержадміністрації;
- заяви батьків або осіб, які їх замінюють;
- копії свідоцтва про народження дитини;
- висновку психолого-медико-педагогічної консультації;
- особової справи (витягу з особової справи) та документа про наявний рівень освіти (крім дітей, які зараховуються до підготовчого, першого класів);
- індивідуальної програми реабілітації інваліда (для дитини-інваліда);
У Навчально-реабілітаційному центрі можуть утримуватися діти-сироти, діти без батьківського піклування. Вони зараховуються у спецшколу-інтернат на підставі відповідних документів.
Документи на зарахування учнів до спецшколи-інтернату подаються особисто батьками або особами, що їх замінюють.
Не зараховуються до спецшколи-інтернату діти:
- нечуючі;
- із розумовою відсталістю (крім спеціальних класів/груп);
- хворі на епілепсію, зчастими денними або нічними судомними нападами;
- хворі на шизофренію з психопатоподібними розладами;
- страждають стійким денним і нічним енурезом;
- не обслуговують себе у зв’язку з тяжкими фізичними вадами і потребують особливого догляду;
- з девіантною поведінкою та іншими порушеннями емоційно-вольової сфери, яка загрожує здоров’ю та життю інших учасників навчально-виховного процесу;
- мають мовленнєві порушення, що можуть бути виправлені в процесі індивідуальних занять з учителем-логопедом.
До Навчально-реабілітаційного центру також зараховуються діти зі складними вадами розвитку і загальним розладом розвитку (спектр аутизму).
Немає коментарів