Період публікації:

від

до

Категорія:

IНФОРМАЦIЙНО-АНАЛІТИЧНІ МАТЕРІАЛИ про Інтелектуальні конкурси – 2016 року

 

min
max
Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру»
Міжнародний природничий конкурс «Колосок»
Всеукраїнський фізичний конкурс «Левеня»
Міжнародний конкурс з інформатики «Бобер»  
у діаграмах і таблицях

Розвиток пізнавальних, творчих, інтелектуальних здібностей школярів

Творчі здібності закладені і існують в кожній дитині. Творчість швидше не вид, а стиль діяльності. Творчість - це діяльність, що породжує щось якісно нове і відмінне неповторністю, оригінальністю і суспільно-історичною унікальністю.

Щоб сформувати вміння творчої роботи, потрібен постійний цілеспрямований навчальний процес. Тільки тоді, коли людина досягне певного рівня навичок у ремеслі, отримає багаж знань, вона зможе втілити творчі ідеї в готові вироби. Таким чином, знання ремесла, трудові навички, не повинні відриватися від вирішення творчих завдань.

Здібності - це такі психологічні здібності людини, від яких залежить успішність придбання знань, умінь, навичок, але які самі до наявності цих знань і умінь не зводяться. За оцінкою на іспиті, відповіді в дошки, вдало чи невдало виконаної контрольної роботи неможливо зробити остаточний висновок про здатність людини. Здібності людини є лише можливістю для придбання знань і умінь. А будуть чи не будуть придбані ці знання й уміння, чи перетвориться можливість у дійсність, залежить від безлічі умов.

Здібності виявляються не в знаннях, уміннях, навичках, як таких, а в динаміці їх придбання, тобто в тому, наскільки за інших рівних умов швидко, глибоко, легко і міцно здійснюється процес оволодіння знаннями й уміннями, істотно важливим для даної діяльності.

Для педагога в однаковій мірі важливо знати, до чого виявляє здатності учень, а отже, які індивідуальні особливості його особистості залучаються до процесу діяльності, як обов'язкова умова її успішності, і якою мірою здатний учень виконувати вимоги, пропоновані діяльністю, наскільки швидше, легше і грунтовніше він оволодіє навичками, вміннями і знаннями в порівнянні з іншими.

Здібності являють собою сукупність певних якостей особистості, які мають складну структуру. Структура як здатність, у кінцевому рахунку, визначається вимогами конкретної діяльності і є різною для різних видів діяльності.

Структура природничо-математичних здібностей включає ряд приватних здібностей: здатність до узагальнення природничого і математичного матеріалу, здатність до згортання процесу природничо-математичного міркування і відповідних природничо-математичних дій, гнучкість розумових процесів при рішенні природничо-математичних задач.

Статистичні збірники та довідники

Немає коментарів

Актуально
Спеціальні новини

 

Для сімей учасників АТО та Героїв Небесної Сотні влаштують благодійне дійство «Україна – це ми!»

24 серпня, з нагоди Дня незалежності України, в Музеї народної архітектури та побуту відбудеться масштабна акція, що організовують спільно Благодійне товариство «Мій тато захищає Україну» та Музей народної архітектури за...


Актуально
Спеціальні новини


Ми у Facebook
Ми у Facebook