У середу, 10 березня, у приміщенні Львівської обласної державної адміністрації (вул. Винниченка, 18, к. 412) розпочнеться всеукраїнська науково-практична конференція «Правові, освітні та соціальні аспекти інклюзії дітей з особливими потребами», ініційована ГО «Справа Кольпінга в Україні». Початок заходу – о 10.00 год.
У пленарному засіданні конференції візьмуть участь: заступник голови Львівської облдержадміністрації, голова координаційної ради з питань освітнього, медичного та соціального супроводу дітей та осіб із порушеннями психофізичного розвитку Юрій Підлісний, начальник відділу освіти дітей з особливими потребами МОН України Тетяна Симоненко, головний спеціаліст Інституту модернізації змісту освіти МОН України Наталя Ярмола, директор департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради Галина Слічна, директор департаменту освіти і науки ЛОДА Олександра Небожук, начальник управління соціального обслуговування та захисту населення ЛОДА Тетяна Медвідь, завідувач кафедри психології, професор Львівського національного університету імені Івана Франка Софія Грабовська, секретар ГО «Справа Кольпінга в Україні» Василь Савка, голова Товариства «Родина Кольпінга», доктор психологічних наук, професор кафедри психології ЛНУ ім. І. Франка Катерина Островська, доцент ЛНУ ім. І. Франка Юрій Ковний, арт-терапевт США, волонтер Товариства «Родина Кольпінга» Христина Хемптон, директор Львівського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Оксана Рубай, директор Міжнародної громадської організації «Дитина з майбутнім» Лариса Рибченко, член Правління ГО «Справа Кольпінга в Україні», професор Національного університету «Львівська політехніка» Ігор Островський.
Для напрацювання ефективних механізмів інклюзії важлива міжвідомча взаємодія різних відомств, зокрема: освітнього, медичного, соціального компонентів. У правовому аспекті це зафіксовано документом про міжвідомчу взаємодію щодо надання медичних, соціальних та освітніх послуг.
Для того, щоб інклюзія була всеохоплюючою, тобто, щоб абсолютно всі діти з особливими потребами (незалежно від рівня важкості їх стану) до 18 років могли здобути освіту важливо, щоб:
- освітнє середовище було альтернативним (різні за формою і власністю заклади, а також навчальні програми, які носять індивідуалізований характер);
- в кожному закладі повноцінно надавались і освітні, і медичні, і соціальні послуги згідно потреб тих неповносправних дітей, які в цих закладах навчаються.
Важливо в резолюції прописати:
- якого типу заклади можуть бути;
- які саме послуги в кожному з таких закладів мають надаватись.
Зазначимо, що науково-практична конференція «Правові, освітні та соціальні аспекти інклюзії дітей з особливими потребами» триватиме два дні – 10-11 березня.
Немає коментарів