Справжній учитель - це той, хто вміє і може навчити інших. Такими словами хочеться розпочати розповідь про одного із учителів початкових класів КЗ ЛОР «НРЦ «Світанок» І-ІІ ступенів з поглибленою професійною підготовкою» м. Червонограда Зарембську Світлану Ярославівну. То ж картини Світлани Ярославівни виконані технікою «квілінг» прикрашають коридори нашого закладу. Бажання творити прекрасне за допомогою паперу педагог передає своїм маленьким вихованцям, адже квілінг не тільки цікавий, а ще й має неабияке значення для розвитку творчих здібностей особистості. Слід відмітити основні навчальні функції техніки квілінгу:
Пізнавальна - дає змогу учням отримувати нові знання, отримувати нові практичні вміння та навички.
Виховна - сприяє формуванню вміння раціонально використовувати час та матеріали для виконання робіт.
Розвивальна - формує творче мислення, вміння міркувати, робити розрахунки, ескізи, викликає інтерес і потребу в інших знаннях та вміннях.
Евристична - дає змогу самостійно творити, використовувати нові техніки та способи виготовлення виробів, оволодівати новими прийомами діяльності.
Не зайвим буде вказати на велике значення техніки квілінгу як дидактичного засобу навчання, що:
розвиває моторику рук
розвиває сприйняття, почуття
розвиває естетичний смак
розвиває спостережливість, увагу, уяву
сприяє розвитку всіх розумових процесів
ініціює творче мислення, фантазію
підвищує рівень художньо-естетичного сприймання
збагачує життєвий та художній досвід, емоційну сферу
сприяє ознайомленню з довкіллям, новими матеріалами, інструментами
сприяє опануванню різних типів практичної роботи
розвиває здатність правильно складати план виконання робіт, особливо при виготовленні великих форм
стимулює пошукову діяльність, здатність виконувати завдання різними способами.
Немає коментарів