9 жовтня 2017 року в НРЦ «Левеня» відбувся практикум «Спроби використання LEGO в навчально-виховному процесі». Педагоги мали змогу детально розглянути методику використання ЛЕГО-конструювання в роботі з дошкільнятами та дітьми молодшого шкільного віку, визначити позитивний вплив даної технології на всебічний розвиток дітей.
Було відзначено, що використання в роботі з дітьми наборів LEGO дозволяє за більш короткий час досягти стійких позитивних результатів у навчанні та вихованні, а також у формі пізнавальної гри дізнатися багато важливих речей. Така робота розвиває необхідні в подальшому житті навички суспільно активної, творчої особистості, яка самостійно генерує нові ідеї, приймає нестандартні рішення.
Під час тренінгу було проведено дидактичні ігри та вправи з використанням шести цеглинок LEGO, які зможуть застосувати на практиці. Учасники захоплено будували космічні станції, супутники, неіснуючих тварин, місто майбутнього. Усі присутні мали змогу переглянути мультфільм, який ознайомив з історією створення LEGO-корпорації та основними завданнями конструювання.
LEGO - це ціла палітра гри, яка покликана сприяти становленню педагога-творця сьогодення, який прагне відійти від педагогіки копіювання, шаблонування, практики однієї правильної відповіді і нав’язування дитині свого бачення. Під час взаємодії з вихованцями слід пам’ятати, що ми розвиваємо креативних людей, які вміють мислити, обґрунтовувати свою думку. Тому роль педагога є надзвичайно важливою, оскільки він є дизайнером умов і комфортного середовища, в якому перебувають діти.
Немає коментарів