Як ми повідомляли, 17-18 жовтня 2017 року у Львові проходить семінар-практикум для вчителів початкових класів пілотних шкіл щодо організації освітнього процесу в 1-х класах експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів упродовж перших шести тижнів роботи.
Насиченим виявився перший день роботи, впродовж якого члени шести мікрогруп виконували практичні завдання:
ГРУПИ 1-3 Вчителі кожної з трьох груп представили власний погляд на обговорювані питання щодо організації освітнього процесу в експериментальних перших класах за модельною навчальною програмою та навчально-методичними матеріалами до неї впродовж двох з шести тематичних тижнів і подали конкретні пропозиції щодо удосконалення їх змістового наповнення.
ГРУПА 4. Вчителі цієї групи здійснили порівняльний аналіз модельної програми і навчально-методичних матеріалів (1-6 тижні). щодо реалізації КОРів з математичної освітньої галузі, зробили відповідні висновки, які, на думку педагогів, спонукатимуть розробників матеріалів наступних тематичних тижнів уважніше підходити до підбору прикладів видів навчальної діяльності та способів їх виконання:
ГРУПИ 5 і 6 . Педагоги цих двох груп дискутували, напевно, найдовше. Як виявилося, педагогічна свобода - це добре, але як її правильно застосувати у конкретному випадку, що стосується подальшої фінансової підзвітності, - не так просто (мова йде про заповнення класного журналу на основі календарно-тематичного планування відповідних освітніх галузей. Найважчим виявилося питання про фіксацію в журналі змісту занять інтегрованого курсу "Я досліджую світ"). Думаю, що нам усім приємно констатувати, що ми знайшли прийнятну компромісну форму запису змісту у класному журналі (правда, попереду ніч і завтра можуть бути інші пропозиції. Не хвилюємося, адже ми матимемо змогу 18 жовтня ще раз докладно підсумувати зроблене сьогодні! ) Дякуємо всім за плідну роботу! До зустрічі завтра у наших колег ССЗШ №66 м.Львова! Нас чекають приємні зустрічі і конструктивний обмін досвідом! Успіхів нам усім!
Немає коментарів