Період публікації:

від

до

Категорія:

Лекція «Розвивальне навчання та його інноваційні підходи до розвитку особистості»

Опубліковано: Вівторок, 14 листопада 2017 

min
max

13 листопада в приміщенні Львівського обласного Будинку вчителя відбулась лекція на тему: «Роль розвиваючих ігор у розвитку здібностей дитини» для вихователів ДНЗ Львівської області.

 Лекцію читала педагог Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Максимів О.М.

Коли ми говоримо про гру і її роль в розвитку дошкільника, то тут постають два основні питання. Перше питання, як сама гра виникає у розвитку, питання про походження гри і друге питання – яку роль ця діяльність відіграє у розвитку, що означає гра, як форма розвитку дитини у дошкільному віці. Чи є гра ведучою чи просто переважаючою формою діяльності дитини в цьому віці. Гра в тих формах, у яких вона існувала в дошкільному дитинстві, в молодшому шкільному віці починає втрачати своє розвивальне значення і поступово замінюється вченням і трудовою діяльністю, суть яких полягає в тому, що дані види діяльності на відміну від гри, що доставляють просто задоволення, мають певну мету. Самі по суті ігри стають новими. Велике зацікавлення серед дітей мають розвивальні ігри. Це ігри які змушують думати, надають можливість перевірити і розвинути свої здібності, які включають їх у змагання з іншими дітьми.

Участь дошкільнят у таких іграх сприяє їх самореалізації, розвиває наполегливість, прагнення до успіху і різні мотиваційні якості. У ході таких ігор вдосконалюється мислення. У грі дитина реалізує свої можливості, які недоступні їй у реальному житті.

З метою впровадження гри в життя, виховну і навчальну діяльність дошкільників вихователями, на основі власного досвіду, виокремлені умови розвитку дітей дошкільного віку засобами гри:

1.Використання в педагогічному процесі великого спектру ігор;

2.Збагачення життєвого досвіду дітей знаннями, враженнями за допомогою гри;

3.Срямування гри має відбуватися обережно і тактовно.

4.Вміння організувати самостійну діяльність та активність дітей в ігровому середовищі.

5.Створення умов для індивідуальних та колективних ігор.

6.Правильний підбір ігор, іграшок та ігрового обладнання.

Дитяча гра – це діяльність, спрямована на орієнтування в предметній і соціальній дійсності, в якій дитина відображає враження від їх пізнання.

Немає коментарів

Схожі статті:

Відкритий урок Львівської академічної гімназії Відкритий урок Львівської академічної гімназії Опубліковано: Четвер, 08 листопада 2018 У Львівському обласному Будинку вчителя стало доброю традицією проводити відкриті уроки з учнями Львівської академічної гімназії. Ось і цієї осені учні 5 (1А) класу, разом із вчителем трудового навчання ЛАГ п.Іриною Вах були гостями обласної виставки-конкурсу серед освітян «Мамина світлиця». На виставці-конкурсі...

Переглядів: 531 Коментарів: 0

Заклади обласного підпорядкування

Обласний фестиваль-конкурс «Співоча освітянська родина" Обласний фестиваль-конкурс «Співоча освітянська родина" Опубліковано: Четвер, 08 листопада 2018 У Львівському обласному Будинку вчителя відбувся традиційний обласний фестиваль-конкурс серед освітян «Співоча освітянська родина». Мета конкурсу: виявити талановиті освітянські родини, обдарованих вчителів, працівників дошкільних, загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів, сприяння подальшому...

Переглядів: 1835 Коментарів: 0

Заклади обласного підпорядкування
Анонси
Календар подій
Актуально
Спеціальні новини

 

Для сімей учасників АТО та Героїв Небесної Сотні влаштують благодійне дійство «Україна – це ми!»

24 серпня, з нагоди Дня незалежності України, в Музеї народної архітектури та побуту відбудеться масштабна акція, що організовують спільно Благодійне товариство «Мій тато захищає Україну» та Музей народної архітектури за...


Актуально
Спеціальні новини




Ми у Facebook
Ми у Facebook