13 листопада в приміщенні Львівського обласного Будинку вчителя відбулась лекція на тему: «Роль розвиваючих ігор у розвитку здібностей дитини» для вихователів ДНЗ Львівської області.
Лекцію читала педагог Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Максимів О.М.
Коли ми говоримо про гру і її роль в розвитку дошкільника, то тут постають два основні питання. Перше питання, як сама гра виникає у розвитку, питання про походження гри і друге питання – яку роль ця діяльність відіграє у розвитку, що означає гра, як форма розвитку дитини у дошкільному віці. Чи є гра ведучою чи просто переважаючою формою діяльності дитини в цьому віці. Гра в тих формах, у яких вона існувала в дошкільному дитинстві, в молодшому шкільному віці починає втрачати своє розвивальне значення і поступово замінюється вченням і трудовою діяльністю, суть яких полягає в тому, що дані види діяльності на відміну від гри, що доставляють просто задоволення, мають певну мету. Самі по суті ігри стають новими. Велике зацікавлення серед дітей мають розвивальні ігри. Це ігри які змушують думати, надають можливість перевірити і розвинути свої здібності, які включають їх у змагання з іншими дітьми.
Участь дошкільнят у таких іграх сприяє їх самореалізації, розвиває наполегливість, прагнення до успіху і різні мотиваційні якості. У ході таких ігор вдосконалюється мислення. У грі дитина реалізує свої можливості, які недоступні їй у реальному житті.
З метою впровадження гри в життя, виховну і навчальну діяльність дошкільників вихователями, на основі власного досвіду, виокремлені умови розвитку дітей дошкільного віку засобами гри:
1.Використання в педагогічному процесі великого спектру ігор;
2.Збагачення життєвого досвіду дітей знаннями, враженнями за допомогою гри;
3.Срямування гри має відбуватися обережно і тактовно.
4.Вміння організувати самостійну діяльність та активність дітей в ігровому середовищі.
5.Створення умов для індивідуальних та колективних ігор.
6.Правильний підбір ігор, іграшок та ігрового обладнання.
Дитяча гра – це діяльність, спрямована на орієнтування в предметній і соціальній дійсності, в якій дитина відображає враження від їх пізнання.
Немає коментарів