«Зробити все, щоб запалити вогник цікавості, пробудити інтерес кожного
учасника до проблеми диференційованого навчання»,- під таким гаслом був проведений майстер – клас у Підлісецькому ЗЗСО І-ІІ ступенів
23 листопада 2017 року під керівництвом Пемпуся І.В., учасниками якого були вчителі математики Мостиської ОТГ.
Тема: Диференційований підхід до навчання на уроках математики: проблеми, пошуки, рішення.
Мета: обмін досвіду роботи учителя математики вищої категорії
Маскаль Г.М. з даної проблеми; сприяти підвищенню професійної компетентності педагогів, прагнення до самостійної діяльності.
План проведення майстер – класу :
- Тренінгова сходинка, де були використані інтерактивні вправи;
- Інформаційна сходинка;
- Теоретична сходинка;
- Практична сходинка: презентація досвіду роботи Маскаль Г.М.;
- Підсумкова сходинка.
Учитель висвітлила суть диференційованого навчання і наголосила, що саме диференційоване навчання – основа врахування індивідуальних особливостей і розумових здібностей кожного учня.
Тому старається реалізувати суттєве призначення вчителя – дати кожній дитині знання, що відповідають її розумовому потенціалу, вселити віру у свої сили , свій розум, талант, які зроблять її успішною людиною.
Немає коментарів