Практичним психологом КЗ ЛОР «Великолюбінський НРЦ I –IIст.» Яцишин О.Д. був проведений тренінг «Попередження булінгу у шкільному середовищі» для учнів 8- 10 класів. У заході учні активно та з цікавістю виконували завдання, відповідали на запитання, приміряли на себе різні амплуа у рольових іграх.
Метою тренінгу було: ознайомити учнів із поняттям «булінг», визначити ознаки жертв цькувань і методами профілактики виникнення та подолання проявів булінгу; формувати негативне ставлення до булінгу (неприпустимість проявів булінгу в дитячому середовищі)
Психолог подала учасникам тренінгу змістовну та розлогу характеристику булінгу. Її розповідь супроводжувалась переглядом відеофільму. Проведені вправи, налаштували учасників тренінгу на співпрацю, знаходження спільної мови.
У ході заняття учням було надано практичні поради, як не стати жертвою булінгу та як правильно розв’язувати конфліктні ситуації. Учні переглядали презентацію про умови виникнення булінгу в школі, відео ролики «Обережно, булінг: українські діти все частіше стають жертвами ...» Після закінчення тренінгу всі учасники мали позитивні емоції та приємні враження!!!
Сьогодні серед учнівської молоді надзвичайно загострилася проблема насильства, здійснюваного самими дітьми один до одного.
Останніми роками визнано поширення такого явища, як шкільний булінг. Отже, булінг у перекладі з англійської - хуліганити, грубіянити, визначається, як утиск, цькування, дискримінація. Це тривалий процес свідомого жорстокого ставлення (фізичного і психічного) з боку дитини або групи дітей до іншої дитини або дітей.
Немає коментарів