Сучасні тенденції розвитку освіти в Україні формують загальне спрямування діяльності психологічної служби, яка повинна сприяти вирішенню освітніх і виховних завдань, професійної гнучкості молоді, формуванню готовності до особистісного, професійного, політичного вибору, формуванню соціальної компетентності, як передумови ефективної соціалізації молоді.
Діяльність спеціалістів психологічної служби повинна бути спрямована на забезпечення,захист прав і свобод дітей, створення умов комфортного освітнього середовища. За такого підходу основну увагу у видобуванні траєкторії розвитку служби слід приділити питанню формування професійної компетенції у спеціалістів, готовності до виконання не лише функціональних завдань, а й надання системи послуг, які потребують учасники навчально-виховного процесу: учні, батьки, педагогічні працівники, представники громади.
Питання забезпечення високої якості освіти безпосередньо пов’язане з такими категоріями як розвиток, самореалізація, самоповага, здоров’я, адаптивність, самооцінка. Врахування визначених понять ході реалізації навчального процесу має стати пріоритетом у наближенні системи освіти України до європейських стандартів.
Відповідно до наказу КЗ ЛОІППО від 23.01.2018р. №5-2 30 січня 2018 року відбулося засідання робочої групи щодо удосконалення навчально-методичного супроводу професійної діяльності фахівців психологічної служби.
У роботі взяли участь практичні психологи та соціальні педагоги області, завідувач кафедри практичної психології І.О.Корнієнко, завідувач кабінету практичної психології і соціальної роботи О.М.Приведа, методисти Л.В.Зеленко та Н.Б.Яремкович.
У результаті засідання вироблено пропозиції щодо удосконалення навчально-методичного забезпечення психологічної служби.
Немає коментарів