Період публікації:

від

до

Категорія:

Урок-проект «Ознаки рівності трикутників»

Опубліковано: П`ятниця, 02 березня 2018 

min
max

Хто говорить – той сіє, хто слухає – збирає. Така мудрість віків, відтворена в прислів’ї. Саме нам, педагогам, слід пам’ятати ці слова. Навчати, розвивати, виховувати – і все це щодня, щоуроку,  щослова. Аби слово було промовлене не тільки до розуму, а й до серця, я виходжу за рамки мовної буденності, одноманітності формул і звертаюсь до різних форм роботи.   26 лютого у 7 класі Мишлятицького  НВК Мостиського району вчителем Падяк М.Й.  проведено урок-проект «Ознаки рівності трикутників». Метою заняття було: узагальнення  і систематизація  знань учнів про трикутники; закріплення навичок  використання теоретичних знань до розв’язування задач; виховання стійкого інтересу до предмету  та підвищення рівня їх математичної освіти. На початку уроку діти отримують аркуші настрою і розгадують запропоновані ребуси,  потрапляючи у країну його Величності Трикутника. Тут на них очікують зупинки: «Розминка», «Поспіши, розв’яжи», «Художник» та «Ігротека». З великим інтересом учні проходять етап «Цікава математика», працюючи за заготовленими на аркушах малюнками.   Наступний крок  уроку - захист учнівських проектів. Об’єднані у чотири групи, вміло, по-діловому виступають «Дослідники», «Теоретики», «Практики» і «Лірики», які підготували корисні і цікаві презентації про трикутник. Кожна група завершує свою роботу відповідним висновком:                     

 - така звичайна і водночас таємнича фігура – трикутник;

 - без теоретичних знань про властивості трикутників та його елементи було б         неможливо побудувати ні древні єгипетські піраміди, ні сучасні літаки;

 - декілька порад до розв’язування задач на трикутники;

 - трикутник,  дуже цікавий і романтичний.

   Змістовними були  закінчення учнями таких речень:

  • під час роботи над проектом мені вдалося…
  • ми дізналися, що…
  • ми подолали такі труднощі: …
  • мені сподобалося працювати в групі, тому що…
  • найцікавішим на уроці було…

  Вчитель Падяк М.Й. подякувала учням за творчу працю та педагогам НВК, що завітали на урок. З її уст прозвучав підсумок уроку – жартівливий епілог «Дерево розуму виростає із шишок на лобі».  Математика – важливий спосіб інтелектуального розвитку людини.  Наші учні повинні бачити у  математиці не лише нагромадження формул та складних правил, а й можливість пояснення ними явищ навколишнього світу. Вона дає бачення  краси  рідного краю, різноманіття використання математичних ідей і методів поза самою математикою, а також    розуміння, що повноцінна освіта сучасної людини неможлива без належної математичної підготовки.

Немає коментарів

Схожі статті:

Урок народознавства "Рідне слово - диво калинове" Урок народознавства "Рідне слово - диво калинове" Опубліковано: Четвер, 12 березня 2020 "Рідна мова дорога людині, як саме життя", - говорить народна мудрість. І це так. Адже без мови не може існувати народ та його культура. Підкреслюючи значення слова в людському житті, народна мудрість ставить його поряд з хлібом. В рамках методичного тижня « Від креативної особистості вчителя – до креативної...

Переглядів: 2042 Коментарів: 0

Відділи освіти

Урок доброти у ДНЗ Урок доброти у ДНЗ Опубліковано: Вівторок, 15 жовтня 2019 Всесвітній день  захисту тварин відзначали у дошкільній групі Мишлятицького навчально-виховного комплексу Мостиського району. Вихователь Осідач Зеновія Дмитрівна разом зі своїми вихованцями долучилися до «ІІ Всеукраїнського уроку доброти». Враховуючи складну ситуацію, що склалася у сфері поводження з...

Переглядів: 374 Коментарів: 0

Відділи освіти
Анонси
Календар подій
Актуально
Спеціальні новини

 

Для сімей учасників АТО та Героїв Небесної Сотні влаштують благодійне дійство «Україна – це ми!»

24 серпня, з нагоди Дня незалежності України, в Музеї народної архітектури та побуту відбудеться масштабна акція, що організовують спільно Благодійне товариство «Мій тато захищає Україну» та Музей народної архітектури за...


Актуально
Спеціальні новини




Ми у Facebook
Ми у Facebook