28 березня 2018 року в приміщенні Львівського обласного Будинку вчителя відбувся педагогічний семінар «Ефективне педагогічне спілкування».
Семінар проводила педагог Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Чуквінська О.М.
Сфера педагогічної праці відноситься до такого виду професійної діяльності, в якому провідну роль відіграє спілкування. Спілкування є основним засобом через який здійснюється реалізація завдань навчання і виховання. У цьому контексті педагогічне спілкування містить в собі могутній резерв підвищення професійної майстерності педагога, удосконалення організації педагогічної діяльності і навчально-виховного процесу.
Професійно-педагогічне спілкування є системою способів та прийомів соціально-психологічної взаємодії педагога і вихованців, змістом якої є обмін інформацією, здійснення виховного впливу, організація взаємовідносин.
Причому, педагог виступає, як ініціатор цього процесу, організовує його і керує ним.
Педагогічне спілкування – професійне спілкування вихователя з дитиною, яке має ряд функцій і спрямоване на створення сприятливого психологічного клімату в системі «вихователь - дитина» і «дитина - дитина».
Підкреслюючи значимість навчально-виховних функцій педагогічного спілкування, слід зазначити, що оптимальне педагогічне спілкування – таке спілкування педагога (і ширше – педагогічного колективу) з дітьми в процесі навчання, яке створює найкращі умови для розвитку мотивації дітей і творчого характеру навчальної діяльності, для формування особистості дитини, забезпечує сприятливий емоційний клімат навчання (зокрема перешкоджає виникненню психологічного бар’єру), забезпечує управління соціально-психологічними процесами в дитячому колективі і дозволяє максимально використовувати в навчальному процесі особистісні властивості педагога.
Немає коментарів