Головною метою ефективності сучасного уроку є використання таких методичних підходів, які допомагають учневі стати активним співтворцем уроку, налаштувати сторони «учитель-учень» на духовне спілкування та плідну співпрацю.
Моделювання таких уроків, де учень не просто пасивний слухач, а активний співучасник, співтворець проводили учасники засідання школи педагогічної майстерності вчителів зарубіжної літератури (керівник Прокопюк Г. В.), яке відбулося 26.03.2018 р.
Учителі Вульчак М. М. (Шпиколоський НВК) та Іршак Л. С. (Скварявська ЗОШ І-ІІІ ступенів) майстерно заінтригувавши аудиторію досвідчених учителів, зуміли долучити їх до активної роботи. Наталя Михайлівна провела моделювання уроку за твором Е. Портер «Полліанна», а Лариса Степанівна – за твором Р. Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон».
Василь Сухомлинський писав: «У справжнього вчителя – найважче і найрадісніше життя, трепетно хвилююча і болісно складна творчість, незбагненно тонкі і вічновдосконалювані інструменти, якими він діє на людську душу». Такими «інструментами», що спонукають учнів до дій, усвідомлення, застосування стали такі методи та прийоми як «Дерево характеру», «Цікава веселка», «Таблиця змін», «Гра «Радість», «Створення клубу Полліанни», «Намисто Полліанни», «Цікавий конверт», «Літературне доміно», «Павутинка дружби, або Клубочок почуттів та емоцій».
Цікавим етапом засідання було створення «книги своїми руками» - лепбука «Світ дитинства» за творами Марка Твена та Елеонор Портер.
Методист відділу освіти Паздзірська М. М. наголосила на важливості проведення інтегрованих уроків з метою підвищення мотивації навчальної діяльності за рахунок нестандартної форми та подякувала учасникам ШПМ за активну та плідну роботу.
Немає коментарів