В епоху активного розвитку технологій не можна стверджувати, що Інтернет – це суцільне зло, адже ми завдяки цьому винаходу можем передавати різноманітну інформацію. Уміння користуватися Інтернетом нині стало не примхою, а вимогою сучасності. Тому наше завдання – попередити можливі прояви виникнення кібербулінгу, застерегти від можливих небезпек, адже набагато легше задіяти профілактичні напрями, чим боротися з наслідками. У процесі роботи над проблемою кібербулінгу, важливо, щоб діти нам довіряли. Та й взагалі дорослі покликані захищати інтереси дітей, саме нам вони повинні довіритися. Тому у Бориславській ЗСШ-інтернаті проводилися уроки з елементами тренінгу практичним психологом Качур О.І. та соціальним педагогом Старостіною О.І., метою яких створити дружну атмосферу в групі, активізувати взаємодію між учасниками заняття, налагодити комунікативний контакт учасників заняття. Вправи «Павутинка», «Мозковий штурм», «Звукова картина» та перегляд відеороликів дуже вразили п’ятикласників.
Качур О.І., практичний психолог
Старостіна О.І., соціальний педагог
Немає коментарів