На сьогодні проблема мовленнєвої підготовки дітей дошкільного віку залишається однією з найактуальніших у психології, педагогіці та логопедії. Основне завдання корекційного впливу - навчити дітей правильно викладати свої думки, розповідати про події з навколишнього життя. Це має важливе значення для спілкування з дорослими й дітьми, формування особистісних якостей.
Нещодавно вихователь Наталія Баторик зі званням вихователь-методист запросила колег на заняття з мовленнєвого розвитку в логопедичній групі «Подих весни» .
На занятті вихователь діти виконували різні за обсягом і складністю завдання з мовленнєвого розвитку. Зробити заняття цікавим та захоплюючим допомагали новітні інтерактивні технології такі як: ТРВЗ, мнемо технологія (забезпечення успішного запам'ятовування, збереження і відтворення інформацій).
Завдяки мнемотехнічним квадратам діти легко й охоче розповідали про найхарактерніші ознаки весни, виявляли спостережливість та логічне мислення.
Із захопленням дошкільнята створювали картину за допомогою зображень.
Немає коментарів