Успішність навчальної роботи залежить від того, наскільки органічно взаємопов'язані позаурочна й урочна діяльність учнів. На самопідготовці вихователь має більше можливостей для систематичного формування навичок навчальної роботи школярів і виховання в них позитивного ставлення до навчання. Єдність навчального процесу на уроці та самопідготовки формує в кожного учня вміння і бажання інтелектуально працювати як індивідуально, так і в колективі, працювати регулярно та систематично.
Вихователь Бориславської ЗСШ-інтернату Кузьміна М.І. підтримує готовність дітей до особистих зусиль, створює обстановку для поглибленого виконання завдань.
Результативною формою організації такої колективної пізнавальної діяльності є використання консультантів. У класі є 3-5 консультантів з кожного предмета. Вони допомагають учням, які відчувають труднощі у навчанні, виконати завдання, перевіряють їх. Особливо ефективна така організація роботи при виконанні завдань із математики, української та іноземної мов, природознавства. Діти охоче підтримують новаторські ініціативи педагога.
Немає коментарів