Реформування освітньої галузі в Україні – це позитивні зміни в освітньому процесі у закладах освіти. Для ефективного навчання мають забезпечуватися комфортні психологічні умови, тому роль психологічної служби, зокрема практичного психолога, у навчальному закладі доволі важлива.
У його руках психічне здоров'я і гармонійний розвиток наших дітей, адже більшу частину активного часу вони проводять саме в навчальному закладі. Психологи забезпечують охорону психічного здоров'я дітей та сприяють створенню умов для емоційного благополуччя та вільного, ефективного розвитку здібностей кожної дитини.
25 квітня цього року відбувся обласний навчально-практичний семінар для практичних психологів та педагогів закладів дошкільної освіти
«Розвиток психічних процесів у дітей дошкільного віку шляхом використання гри з ЛЕГО», на якому розглядалися питання формування і корекції психічних процесів у дітей (мислення, пам'яті, сприймання, уваги, уяви).
О. М. Приведа, завідувач кабінету практичної психології та соціальної роботи розповіла учасникам семінару про методи корекції психічних процесів у дітей дошкільного віку, використовуючи ігри та завдання з ЛЕГО-конструктором. Поєднуючи в одній цікавій грі з ЛЕГО діагностичну та корекційну роботу, практичний психолог має змогу трансформувати негативні, травматичні події у житті дитини, гармонізувати її внутрішній світ, побудувати нову реальність.
Л. В. Зеленко, методист КППСР, наголосила, що граючи у конструктивні ігри із дітьми помітно підвищується у них здатність до концентрації уваги, з'являється цілеспрямованість у діяльності, вміння працювати в колективі, розвивається активне мовлення. Трансформаційний потенціал гри з ЛЕГО дуже важливий механізм професійної взаємодії практичного психолога з дітьми.
Учасники навчально-практичного семінару на практичному занятті «Безмежний світ гри з ЛЕГО», працюючи в групах, створювали ігрові сюжети з конструктора ЛЕГО та презентували їх як метод корекційної та розвивальнальної роботи з дітьми ЗДО.
Немає коментарів