11 жовтня 2018 року в 9 класі Скварявської ЗОШ І-ІІІ ст., практичним психологом Капітанець І.С. та вчителем зарубіжної літератури Рудою О.Б., був проведений бінарний урок «Японські хайку як метафора життя».
Важливою складовою розвитку дитини є сприятливе середовище, зокрема підтримка через активності вираження (як-от мистецтво, театр, музика й танець), які пропонують дитині безпечний спосіб висловити власні почуття й емоції. Дитині, яка пережила будь-яку стресову ситуацію, необхідно працювати з емоціями та переживаннями.
На даному уроці учні вчилися виходити із кризових ситуацій засобами літературної арт-терапії. Допомагали їм у цьому хайку – японські тривірші. Руда О.Б. пригадала школярам історію виникнення хайку та його особливості, розповіла про найвідомішого представника жанру – Мацуо Басьо. Разом із вчителем учні виконали пошуково-дослідницьку роботу, читали та філософськи переосмислювали хайку.
Цікавим виявився медитаційний процес формування мислеобразу кіго, який провела Капітанець І.С. Разом із психологом школярі розвивали в собі резільєнтність, тобто вчилися шукати в собі духовний ресурс, життєстійкість, формували позитивне ставлення до природи, людей, речей, які їх оточують. Не обійшлося і без розвитку творчої уяви та мислення. Учні малювали хайку, складали ліричну японську поезію, аналізували, робили висновки.
Немає коментарів