Сьогодні, 31 жовтня, у приміщенні актової зали департаменту освіти і науки Львівської облдержадміністрації відбулася нарада керівників відділів освіти районних державних адміністрації, міських рад та об’єднаних територіальних громад.
В ході роботи було розглянуто низку питань. Зокрема, Сергій Пазюк виступив із презентацією «Аналіз ефективності шкільної мережі. Освітні індикатори як інструмент визначення існуючих проблем».
Про організацію інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти розповіла головний спеціаліст департаменту Марія Васюник-Кулієва. За її словами, у 2018/2019 н.р. для 545 дітей з особливими освітніми потребами організовано навчання в 423 інклюзивних та 5 спеціальних класах закладів освіти Львівської області. Охоплені всі нозології. У закладах дошкільної освіти навчається 134 дитини з особливими освітніми потребами (67 інклюзивних груп). Для надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами Львівській області у 2018 році виділено 8 млн 224 тис. гривень. В області рішеннями районних/міських рад створено 25 інклюзивно-ресурсних центрів, на черзі – створення ще одного у Мостиському районі.
Про результати ЗНО у 2018 році та особливості ЗНО-2019 поінформувала директор департаменту Любомира Мандзій. «Учні закладів професійної (професійно-технічної) та вищої освіти І-ІІ р.а., які в 2019 році завершуватимуть здобуття повної загальної середньої освіти, складатимуть державну підсумкову атестацію у формі ЗНО. Загалом, учням, слухачам або студентам закладів професійної та вищої освіти наступного року буде необхідно скласти ДПА у формі ЗНО з двох навчальних предметів: української мови, а також математики або історії України за вибором», - повідомила п. Мандзій.
Також очільниця департаменту освіти проаналізувала виконання заходів Програми розвитку освіти Львівщини на 2017-2020 роки у 2018 році (використання субвенції на опорні школи, школи національних меншин, проект «Схід і Захід разом», інклюзивно-ресурсні центри тощо) та стан закупівлі обладнання для НУШ (дидактики, меблів та комп’ютерної техніки).
Немає коментарів