Хочеш бути здоровим – грайся,
Хочеш бути розумним – грайся.
Хочеш бути щасливим – грайся!
народна мудрість.
Проект «Сприяння освіті» започатковано в 2010 році, після підписання Меморандуму про взаєморозуміння між Міністерством освіти і науки України та фондом the LEGO Foundation (королівство Данія). Україна стала п’ятою державою у світі, що приєдналися до Програми. З 2013 року до проекту приєдналися заклади дошкільної освіти Львівщини.
Метою проекту є сприяння розвитку якості освіти через всебічний розвиток дитини, зокрема компетентностей, необхідних для навчання упродовж життя та становлення педагога-фасилітатора, який прагне відійти від педагогіки копіювання, шаблонування, практики однієї правильної відповіді та нав’язування свого бачення дитині. В основу взаємодії дорослого і дитини покладено підхід «навчання через гру».
25.10.2018 в закладі дошкільної освіти №15 «Лелеченька» відбувся семінар з елементами тренінгу практичних психологів ЗДО мм. Дрогобича і Стебника на тему «Використання LEGO конструктора в діяльності практичного психолога ЗДО».
Під час семінару практичні психологи переглянули пізнавальний мультфільм «Історія створення LEGO». Ця історія спонукала їх проаналізувати соціальні виклики, які пережив автор геніальної гри Оле Кирк Крістіансен в маленькому данському містечку Біллунн у 30-х роках ХХ ст.. Також відзначили загальнолюдські цінності, які проявили всі покоління сім’ї Крістіансен на шляху розвитку свого сімейного бізнесу, головні правила сімейного бізнесу: висока якість, постійний пошук та вдосконалення і найголовніше – «Все найкраще дітям».
Старух Н.І., практичний психолог ЗДО №15, ознайомила колег з LEGO технологією, яка допомагає дітям втілювати в життя свої задумки, будувати і фантазувати, захоплено працювати і бачити кінцевий результат своєї роботи. Для педагогів були цікавими пропозиції сконструювати качечку, побудувати башточку, знайти «цеглинку настрою», провести фізкультхвилинку.
В інтерактивній формі практичні психологи навчались методу «вільної гри», будували будинок своєї мрії та обговорювали перспективи використання LEGO-технології в діагоностичній, корекцііній, розвивальній діяльності практичного психолога. Однозначно, для педагогічного процесу LEGO-технологія цікава тим, що, базуючись на інтегрованих принципах, об'єднує в собі елементи гри та експериментування. Ігри з LEGO виступають засобом дослідження та орієнтації дитини в реальному світі.
Під час обговорення результатів семінару його учасники були одностайними в тому, що така форма навчання змушує практичного психолога вчитися, відходити від шаблонів, зменшувати рівень контролю над процесом поетапного створення образу та дарує почуття радості за виконану роботу усім присутнім.
Особливу подяку виловлюємо Ковалик Г.Ф., директору ЗДО №15 «Лелеченька» та Старух Н.І., практичному психологу, керівнику методичного об’єднання практичних психологів ЗДО мм. Дрогобича і Стебника за сприяння у проведенні семінару.
Разумна Л.М., методист ММК
Немає коментарів