Проблема розвитку емоційно-вольової сфери молодших школярів є актуальною для сучасного суспільства. У молодшому шкільному віці закладається багато особових якостей, в тому числі емоції і воля, які є важливим компонентом розвитку особистості. Емоційне життя молодшого школяра формують взаємовідносини з однокласниками, вчителем, процес вчення, відношення в сім'ї. Тому неувага до розвитку особистості в цьому віці веде до недоліків, які простежуються на подальших рівнях навчання. У останні роки науковий інтерес до цієї проблеми зріс. Тому в Бориславській загальноосвітній санаторній школі- інтернаті практиччний психолог Качур О.І. разом з вихователем Женчак Л.Л провели тренінгове заняття з учнями.
Для розвитку емоційно- вольової сфери учні 4 класу з вихователем Людмилою Любомирівною та психологом Ольгою Іванівною провели цікаві вправи ”Озеро добра”, “ На місточку” ,”Сліпий і поводир”, “ Абетка грайливих слів”. Ці заняття сприяють розвитку емпатії, довіри, почуття безпеки в групі, виховують доброзичливість.
Женчак Л.Л. вихователь, Качур О.І психолог.
Немає коментарів