На корекційних заняттях соціально-побутового орієнтування вчитель-дефектолог НРЦ Святого Миколaя Федевич Галина Адамівна вміло здійснює міжпредметний зв'язок з трудовим навчанням. Під час вивчення теми «Меблі»- закріпленням вивченого матеріалу було конструювання меблів із сірникових коробок. Діти конструюють, насамперед, ті споруди й конструкції, які їх оточують та стають предметом їх досвіду. Створена дитиною конструкція повинна виконувати призначення справжньої дії: на кріслі сидить лялька і т.д. Шкільний вік відзначається розквітом сюжетно-рольової гри, тому конструктивна діяльність часто відіграє при цьому обслуговуючу роль. Необхідність використання конструкції у грі стає провідним мотивом діяльності. Водночас конструктивна діяльність набуває для дитини й самостійного значення, перетворюється на особливу гру, захоплюючи дитину своїм процесом і включаючи умовну ситуацію. При цьому діти розвивають дрібну моторику пальців рук, естетичний смак; акуратність, посидючість, любов до праці.
Немає коментарів